Deze site gebruikt cookies voor het verbeteren van je zoekervaring. Doorgaan met het gebruiken van deze website betekent dat je deze cookies accepteert. Kijk voor meer details en voor het veranderen van je instellingen bij ons Cookiebeleid en Privacybeleid. Sluiten

Op tilt door PokerStars

• Robbie825
      Robbie825
      Totaal
      Zojuist een thread gelezen van Delorge. Hij gaat totaal door het lint agv pech, of doorgestoken kaart op PS. Hij gaat waarlijk te keer. Ik heb zelf ook dergelijke dingen meegemaakt, en ook zo gereageerd. Achteraf bezien is dit echt lachen geblazen joh! Ik ben ook bronze hier, maar kan ook hartelijk lachen om mijn bronzen collega. Dat wat hij daar omschrijft, maakte ik daar ook mee. Anderen hitten altijd wat ze wilden hitten, en ik nooit. Vooral de flush was heel smerig. Vandaag echter hitte ik wel regelmatig mijn gewenste flush. Niet op PokerStars overigens. Ik ben daar immers gestopt. Niet vanwege het feit dat die site rigged is, maar omdat die voor mij als hyperfreeroller geen echt aantrekkelijke features heeft. Toen ze de DPL hebben aangepast was er voor mij niks meer aan. Soms speel ik daar wel voor oefenchips, zuiver om te oefenen. De tilt van Delorge is echt waanzinnig entertaining! Ga zo door! Ik mag dat met het volste recht zeggen, ik ging ook zo door het lint. Nu niet meer. Hoewel.... ik tilt nog wel, maar jaag geen geld erdoor met freerolls. Ik kom er wel altijd achter waarom ik tilt. Vandaag was ik behoorlijk geveld door migraine. Het gevolg was dat ik niet goed kon spelen. Ik probeerde het wel, maar de inspiratie was er niet. Mijn totale buit was 8 cent. Nope, niet op PS. Als ik die naam alleen al hoor sla ik volledig op tilt, ga door het lint, stijg op door het plafond, zak door de grond, ga met mijn kop door de muur... mmm, dus daardoor heb ik migraine... ik denk te vaak aan het onrecht dat PS me heeft aangedaan. Grrrrrr.... whahaha.... moet ik nu naar toilet??? Lol, ja.... hahaha, welterusten iedereen!!!
  • 24 antwoorden
    • Gildo0
      Gildo0
      Bronze
      Quit poker
    • Mrstoney7
      Mrstoney7
      Bronze
      LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL ik lees dit dus echt knetter vandekaart en gast dit is geweldig HAHAHAHAH
    • ItsTeddyKGB
      ItsTeddyKGB
      Bronze
    • raymond20001
      raymond20001
      Bronze
      wat migraine met iemand allemaal kan doen
    • Plompoker
      Plompoker
      Bronze
      Haha Teddy :coolface:
    • Xpload1989
      Xpload1989
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door ItsTeddyKGB
      [X] Heeft vast nog nooit een strategie artikel helemaal doorgelezen :coolface: Zijn zeker ook tl;dr?
    • djpj1111
      djpj1111
      Bronze
      Ach, bij die nieuwe site hit je nu wat je wilt hitten omdat je daar nieuw bent en ze je wat rigged jokerkaarten geven, zometeen is alles weer downhill ;)
    • Robbie825
      Robbie825
      Totaal
      Whahaha... ja migraine kan rare dingen met je doen! Alle dingen gaan uit het verband, zelfs wc-bezoek.... oei oei oei... juist daarom is het perfect om te pokeren. Daar zijn veel dingen ook onlogisch. Je gaat op een golf van gestoordheid door toernooien. Ik heb dan ook 4 nicknames op diverse sites. Ik poker zoals ik me voel. Als ik wat bang of laf ben dan speel ik onder de naam Schijtlijster. Als ik me wat verwaand voel ga ik op de Poepvogel spelen. Voel ik me één met de kosmos en de globe dan speel ik onder de Engelstalige naam Poop bird. Ben ik mezelf, hetgeen niet vaak voorkomt, dan speel ik onder Robbie825. Je zult begrijpen dat ik onder die laatste naam maar wat aanpruts. Ik heb verschillende personen in me zo lijkt het. Schizofreen? LOL wie weet! Zo, en nu aan de poker. Als ik maar nergens word herinnerd aan PS! Verdorie, nu deed ik het zelf! Mijn toernooi op PP is geopend. Poepvogel gaat kakken! Laters iedereen!
    • Xpload1989
      Xpload1989
      Bronze
      Schizofrenie =/= Meerdere persoonlijkheden, verkeerde term :coolface:

Je bedoelt vast Dissociatieve Persoonlijkheidsstoornis. ;)

Ik snap alleen niet zo goed de link tussen je één voelen met de kosmos en globe en de naam Poop bird, wat feitelijk gewoon je Engelse variant is voor wanneer je je verwaand voelt (Poepvogel). ?(

Anyways, je posts zijn best wel vermakelijk. :s_biggrin:
    • ItsTeddyKGB
      ItsTeddyKGB
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Xpload1989

[X] Heeft vast nog nooit een strategie artikel helemaal doorgelezen :coolface: Zijn zeker ook tl;dr?
      Nee

Want

Alinea's

En

Zo
    • dutchy187
      dutchy187
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Robbie825
      Ik poker zoals ik me voel. Als ik wat bang of laf ben dan speel ik onder de naam Schijtlijster. Als ik me wat verwaand voel ga ik op de Poepvogel spelen. Voel ik me één met de kosmos en de globe dan speel ik onder de Engelstalige naam Poop bird. Ben ik mezelf, hetgeen niet vaak voorkomt, dan speel ik onder Robbie825.
      Heb ik ook last van.. op stars speel ik onder de naam zehfox1 als ik me zo sluw als een vos voel en als ik op tilt ben en mensen wil vermoorden ga ik spelen op titan onder de naam Killermulo, voel ik me een kleine agent(wat nooit voorkomt) ga ik op partypoker kloten onder de naam Agent_Tiny.

Ben ik betast door de duivel speel ik niet want daar heb ik nog geen account voor :s_evil:
    • wcgrutto
      wcgrutto
      Bronze
      x
    • dutchy187
      dutchy187
      Bronze
      Hey Robbie,

Misschien wat goeie artikels om te lezen voor je, zal je hopelijk wat op weg helpen.

Waarom poker geen luizen leven is

Tilt Control

LifeTilt

Good luck!
    • m4cs3th
      m4cs3th
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door dutchy187
      Hey Robbie,

Misschien wat goeie artikels om te lezen voor je, zal je hopelijk wat op weg helpen.

Waarom poker geen luizen leven is

Tilt Control

LifeTilt

Good luck!
      Wow... eye-openers! bedankt voor deze linkjes Dutchy!
    • Robbie825
      Robbie825
      Totaal
      Ik zal de artikelen lezen! Dank daarvoor! WcGrutto, wat een superartikel van je! Heb ik machtig om gelachen. Ik ga geregeld door het lint, maar therapie heb ik niet nodig. Ben altijd heel aardig voor mensen, alleen niet voor apparaten. Heb al mijn 31e TV. Hoofdschuldigen: Het Nederlands Elftal en de stoep voor de woning. Dit is overigens nog steeds mijn eerste computer. Ik ga vooruit. Trouwens op Everest kun je ook lekker tilten! Wat een pokke zooi!!!
    • dutchy187
      dutchy187
      Bronze
      no problemo :) zeker goeie arttikeltjes om te zien hoe een pro van nu ook wel eens last heeft gehad van het onderwerp tilt en dat heeft beschreven in eigen woorden. Heb de artikels zelf net uitgeprint en weer doorgelezen zal ze zeker vaker door lezen om me mindset goed op peil te houden.

gl all
    • Robbie825
      Robbie825
      Totaal
      Sinds ik op PokerStrategy.com zit, speel ik veel rustiger. En... ook in het dagelijkse leven gaat het beter. Van thuis uit, en ook vanuit mijn omgeving, heb ik altijd gehoord dat gokken iets slechts is. Echter...het dagelijkse leven is één grote gok, met groot lijkende kansen die niks voorstellen, en klein ogende kansen met een prachtig eindresultaat. Het poker was dátgene dat ik nodig had om mijn daily life op orde te krijgen. En ik sta pas aan het begin! Ik heb nog zo ontzettend veel te leren. Ik probeer nu het fijne achter iedereen en alles te zoeken, zonder uit het oog te verliezen dat er ook gevaren op de loer liggen. Ik heb zo veel aan poker te danken. Voor mij is poker "for life". Knettergek zal ik altijd blijven, overigens met dit verschil dat ik nu knettergek "met beleid" ben. Dank je voor de artikelen Dutchy! :D :club: :club: :club: :club:
    • Delorge0070
      Delorge0070
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Robbie825
      Vandaag echter hitte ik wel regelmatig mijn gewenste flush. Niet op PokerStars overigens. Ik ben daar immers gestopt.

Nope, niet op PS. Als ik die naam alleen al hoor sla ik volledig op tilt, ga door het lint, stijg op door het plafond, zak door de grond, ga met mijn kop door de muur... mmm, dus daardoor heb ik migraine... ik denk te vaak aan het onrecht dat PS me heeft aangedaan. Grrrrrr....
      off: die thread was in emo aangemaakt, net als jouw onderwerp: op tilt door pokerstars ;)

on: gelukkig ben ik niet gestopt met PS (POKERSTARS) want ik heb nu een flinke winst gemaakt de laatste weken, ik zit nu in het groen ;)

ik heb er veel van geleerd, van verliezen leer je meer dan winnen want je moet dan je fouten inzien om jezelf te verbeteren

en met je migraine kun je beter niet pokeren want een pokerspeler heeft een aantal belangrijke eigenschappen nodig, bijvoorbeeld geduld, discipline etc etc

(lees de strategie psychologie maar eens door, je zit toch ook in bronze)

ik citeer iemand: er bestaat geen downswing, er zijn alleen maar slecht gespeelde kaarten (zo ongeveer was het toch? :coolface: )
    • Robbie825
      Robbie825
      Totaal
      OMG!!! Gisteren d8 ik... laat ik nog eens een toernooi op PS spelen.... Ik kwam op plek 117 terecht, met een prijs van 5 cent!!! 118 zou niks hebben opgeleverd. :coolface: Hoe is dat mogelijk!!! Op PS een prijs winnen is net zo moeilijk als de buurvrouw in ondergoed zien zonder oogschade op te lopen!!! Whahaha!!!! :s_frown:
    • 1
    • 2