NL10 - AKo stackoff?

• Farmarchist
      Farmarchist
      Bronze
      Hey,

Ik speel normaal FR en leer nu wat SH dus zou goed kunnen dat ik redelijk wat fout doe :D . Dus maar wat handjes posten.

Vraag me af of dit een std stackoff is of ik hier nog kan folden. Villain is unknown... Het is moeilijk omdat het board zo drawy is natuurlijk, dat spreekt wel voor de stackoff. Maar met wat reraist hij eigenlijk nog..

Poker Stars $0.05/$0.10 No Limit Hold'em - 6 players - View hand 1666328
      DeucesCracked Poker Videos Hand History Converter

BTN: $17.81
      SB: $8.69
      BB: $12.79
      Hero (UTG): $10.00
      MP: $8.87
      CO: $8.91

Pre Flop: ($0.15) Hero is UTG with A :spade: K :diamond:
      Hero raises to $0.35, 3 folds, SB calls $0.30, 1 fold

Flop: ($0.80) 7 :club: Q :spade: K :club: (2 players)
      SB bets $0.40, Hero raises to $1.50, SB raises to $4.63, Hero raises to $9.65 all in, SB calls $3.71 all in
  • 3 antwoorden
    • timbo158
      timbo158
      Bronze
      Ik denk als je hier all-in gaat je eigenlijk of achterloopt tegen 77/KQ of 50/50 gaat tegen een sterke draw als ATs/AJs/AQs/TJs.
      Dus ik zou zijn donk flatten op de flop.
      Mocht je info hebben dat villain met Kx of Qx raises called op de flop kan je hier raisen voor value, maar standaard lijkt het me iets te dun omdat je zo weinig weet over de donkrange en callingrange op een raise.
      Tegen een unknown zou ik dus callen en hopelijk zien wat ie heeft op de river ==> note maken en aanpassen.
      Pas als je de speler kent kan je gaan raisen.

As played is het na jouw flopraise wel all-in en kan je niet meer wegleggen.
    • Gerv
      Gerv
      Bronze
      Hey Farm,

Ik denk dat je Flopraise iets te gretig is omdat we geen bet/3bet willen zien maar ook dat ik niet denk dat menig tegenstander KJ-KT hier lead

Ik denk dat ik de Flop call en de Turn eventueel contemplate of downcallen, Turn raise of fold een optie is vanuitgaande dat ie nog een keer bet

Als ie checked dan kan je beslissen of je zelf valuebet of niet

Mvg,
      Gerv
    • Farmarchist
      Farmarchist
      Bronze
      Zo een kleine donkbet is toch supervaak een draw of weak made hand?

En wat te doen as played?