NL10 - KQo TP vs fish

• Farmarchist
      Farmarchist
      Bronze
      Vraag me of wat ik op de river het beste doe. Tot en met de turn is het std I think.

Op de river kan ik nog valuebetten maar ik denk dat er niet veel is dat nog gaat callen en dat slechter is dan QK. Dus ik kan ch/f of ch/c maar ik kreeg vrij goede odds en de hartendraw heeft gemist (tding is dat hij so far niet aggro lijkt dus miss blufft hij deze niet).

Poker Stars $0.05/$0.10 No Limit Hold'em - 6 players - View hand 1666331
      DeucesCracked Poker Videos Hand History Converter

BTN: $7.56
      SB: $2.67
      BB: $11.30
      UTG: $3.60
      Hero (MP): $10.15
      CO: $6.06

Pre Flop: ($0.15) Hero is MP with K :diamond: Q :heart:
      1 fold, Hero raises to $0.30, CO calls $0.30, 1 fold, SB calls $0.25, 1 fold

Flop: ($1.00) 2 :diamond: K :heart: 8 :heart: (3 players)
      SB checks, Hero bets $0.70, CO calls $0.70, SB folds

Turn: ($2.40) 5 :spade: (2 players)
      Hero bets $1.70, CO calls $1.70

River: ($5.80) J :diamond: (2 players)
      Hero checks, CO bets $3.36 all in, Hero calls $3.36
  • 4 antwoorden
    • timbo158
      timbo158
      Bronze
      Ik denk dat ik neig naar een fold. Het bedrag is bijna te klein om nog een goede river bluff te zijn. Stel hij doet dit met KJ/22/88/K5s, dan moet hij al redelijk veel SC's in zijn preflop calling range hebben om profitabel te kunnen callen.

6+3+3+2 = 14 combo's.

odds : 9,16:3,36 = 2,73 : 1.

Dus dan moet hij 14/2,73 = 5,2 = 6 combo's SC bluffen om hier profitabel te kunnen callen.

suited broadways kan hij haast niet hebben omdat die geblocked worden of een pair op de River hebben (AJ/QJ/TJ).

dus dan zou hij bv : J9hh, T9hh,97hh, 67hh, 65hh, 54hh. moeten bluffen
      dan houdt je : 23hh, 43hh nog over en onegappers als 64hh, 53hh, 75hh.
      Als hij al zoveel SC's preflop called moet hij nog steeds de helft van zijn gemiste draws bluffen.
      Ik denk niet dat hij zo veel SC's zal callen preflop dus zal hij eerder 70 a 80 procent van zijn gemiste draws moeten bluffen om profitabel te kunnen callen.

Dit lijkt me onwaarschijnlijk en aangezien je ook geen info hebt verder is het voormij een fold
    • Gerv
      Gerv
      Bronze
      Suited Aces kan ie wel hebben ;)

Veder zullen de sets soms de Flop of Turn raisen waarin je die combo's ook kan editen naar 0 of naar 1

In ieder geval denk ik niet dat je genoeg value haalt met een bet dus een check/call is naar mijn mening de beste play als je checked/x

Denk dat CO niet zo'n solide speler is met zijn 61bb stack dus die kan ook nog is KT bijv. eringooien

Mvg,
      Gerv
    • timbo158
      timbo158
      Bronze
      Hoi Gerv, wat je zegt over die combo's discouten omdat ze raisen op de flop of de turn, niet aan gedacht :) . Suited aces zou inderdaad ook kunnen, zijn een paar combo's extra. Moraal van het verhaal is dan inderdaad dat een call sneller profitabel is.

Echter denk ik niet dat iemand hier KT/K9 shipped. Farma, zou je de uitslag kunnen posten nu de discussie gevoerd is aub? Als het KT of K9 is eet ik mijn hoed op :D .
    • Farmarchist
      Farmarchist
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door timbo158
      Echter denk ik niet dat iemand hier KT/K9 shipped. Farma, zou je de uitslag kunnen posten nu de discussie gevoerd is aub? Als het KT of K9 is eet ik mijn hoed op :D .
      Vandaar vond ik het ook nogal een moeilijke call... Maar omdat ik redelijke odds krijg en hij fish is kan het wss nog. Hij had KJ