Multitablen

• robertjuh1
      robertjuh1
      Bronze
      Hallo,

Momenteel speel ik meestal 6 a 8 tafels tegelijk, en bij 8 heb ik soms dat ik ergens uitzit door mijn niet al te snelle klikken. Maar dit is meestal als ik op 1 tafel een goede beslissing moet nemen. Mijn vraag is dus, op welke manier denken jullie dat je het beste meerdere tafels tegelijk kan spelen. Dus hierbij bedoel ik trapsgewijs of naast elkaar spelen, in sets of opeenvolgend enz.

Of moet ik gewoon meer pokeren zodat het wat meer standaard wordt? :f_biggrin:
  • 7 antwoorden
    • TurboHenk
      TurboHenk
      Bronze
      Oefening baart sowieso kunst en als je 8 tafels nog net te snel vindt gaan kan je beter een tijdje 6 tafels spelen en dan later besluiten om er bijvoorbeeld 1 bij te voegen als je het gemakkelijk redt.
    • dutchy187
      dutchy187
      Bronze
      Gewoon heel rustig opbouwen, en niet te snel willen..dit artikel door lezen: http://nl.pokerstrategy.com/strategy/bss/1634/1/ eerst een goede basis onder de knie hebben voordat je uitbreid anders heeft het weinig nut.
    • robertjuh1
      robertjuh1
      Bronze
      Ja naja, ik vraag me vooral af of er verschillen zijn met bijvoorbeeld hoe je je tafel zet. Verder is het niet zo dat ik dan een belangrijke hand mis, maar mijn j8o fold ik dan gewoon door de tijd en niet door op fold te klikken, op die manier.

Is er trouwens een manier om time bank automatisch in te schakelen op pokerstars? dus dat je er niet eerst op hoeft te klikken.
    • dutchy187
      dutchy187
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door robertjuh1
      Ja naja, ik vraag me vooral af of er verschillen zijn met bijvoorbeeld hoe je je tafel zet. Verder is het niet zo dat ik dan een belangrijke hand mis, maar mijn j8o fold ik dan gewoon door de tijd en niet door op fold te klikken, op die manier.

Is er trouwens een manier om time bank automatisch in te schakelen op pokerstars? dus dat je er niet eerst op hoeft te klikken.
      Als dat het geval is ken je beter eerst tafeltje minder, maar voor zover ik weet heb je alleen zo een optie met TableNinja wat je ken kopen..
    • MonyetManis
      MonyetManis
      Bronze
      Gebruik hotkeys.

Ik weet van PokerStars (speel er zelf) dat je hotkeys kan gebruiken ipv je huis. Dit scheelt een hoop tijd. Als het goed is, komt de tafel waar actie wordt gevraagd naar voren, dus het enige wat je dan nog hoeft te doen is op een knop te drukken.

Eerst had ik ook moeite om 6 tafels te spelen, als ik wil kan ik er nu 20-24 aan. Betekent niet dat ik dan ook super goed speel, maar om even een idee te geven.

Helpt trouwens ook om op 'normale' tafels te zitten en niet aan de 'fast' tafels. Heb je wat meer tijd om over je acties te doen.

Zelf zet ik mijn tafels naast elkaar, onder elkaar. Ze overlappen wel heel erg, maar dit komt omdat ik op een 15" laptopscherm speel. Dus tegelijkertijd zie ik 4 tafels. Onder deze 4 tafels zit dan de rest.

Gewoon oefenen, dan komt het vanzelf wel. Op een gegeven moment weet je ook al beter vanuit welke positie je welke kaarten wel of niet gaat spelen. Ik zelf kan best tight spelen bij multitablen, dus vrij standaard dat ik vrij veel kaarten gelijk weg leg.
    • kalakaja
      kalakaja
      Bronze
      speel minder, poker meer en move up
    • Bierpokkel
      Bierpokkel
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door kalakaja
      speel minder, poker meer en move up
      dit!

Ik speelde ook altijd teveel tafels. Dont play like a robot. Denk na over elke move en loop niet random knopjes in te drukken. Blijven bijleren, upmoven en dan gaan multitablen is beter.