Deze site gebruikt cookies voor het verbeteren van je zoekervaring. Doorgaan met het gebruiken van deze website betekent dat je deze cookies accepteert. Kijk voor meer details en voor het veranderen van je instellingen bij ons Cookiebeleid en Privacybeleid. Sluiten

Wpt

• navarro52
      navarro52
      Bronze
      het zen echte dieven die WPT vragen fee om deposit tedoen
      had mijn acount in € en de klojos maken er $ van
      wou 50€ deposit doen en zag dat het in $ werd gezet koste me 2$ fee lol
      rap delete die klojo handel zoek eerlijke partners he b.v unibet die vragen nog meer hahaha
  • 8 antwoorden
    • Yoghi
      Yoghi
      Black
      888 pakt nog meer, zeker niet naar daar gaan!
    • supahfish
      supahfish
      Bronze
      account maken in eur en storten in eur, dan heb je da probleem niet
    • pollentier
      pollentier
      Bronze
      ik denk dat je het probleem dan wel hebt telkens je in dollars speelt...

naja gwn via moneybookers dollars op zetten en no problem zeker? Ik ga deze zomer op WPT spelen als mijn moneybookers unblocked is :p
    • Copymeistrr
      Copymeistrr
      Bronze
      Denk als je euro account hebt (kan dit?) dat je inderdaad bij elke BI met omrekeningsverschillen kan zitten, die waarschijnlijk niet zo prettig zijn (is/was op iPoker al zo dacht ik)..

Zoals pollentier zegt is een $-e-wallet hebben voor tussen rooms transferren handig. Ik heb ernaast ook nog een €-e-wallet, maar die gebruik ik eigenlijk nauwelijks..
    • GreenFnatic
      GreenFnatic
      Bronze
      Hmm, zowel m'n moneybookers en WPT staan in euro's. Dan is er toch geen probs? En als je je inschrijft in een dollar tafel wordt 't toch gewoon omgezet met een bepaalde koers, en dan wordt het toch met diezelfde koers teruggeconverteerd? Zonder fee toch?
    • pollentier
      pollentier
      Bronze
      idd maar die omrekening wordt tot zoveel na de komma net in hun voordeel uitgerekend, en telkens je auto-rebuy doet scheelt dat een klein beetje.
      Telkens opnieuw maakt dat wel een verschil, er zijn threads van iPoker waar mensen echt een serieuze hap uit hun winrate zagen verdwijnen hierdoor...
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      Oorspronkelijk gepost door GreenFnatic
      Hmm, zowel m'n moneybookers en WPT staan in euro's. Dan is er toch geen probs? En als je je inschrijft in een dollar tafel wordt 't toch gewoon omgezet met een bepaalde koers, en dan wordt het toch met diezelfde koers teruggeconverteerd? Zonder fee toch?
      Yep dat klopt. Wanneer je aan tafel gaat wordt de buy-in omgerekend aan een bepaalde koers. Wanneer je de tafel verlaat wordt het bedrag tegen dezelfde koers weer teruggerekend naar euro's
    • yoshiwa
      yoshiwa
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Lanfear81
      Oorspronkelijk gepost door GreenFnatic
      Yep dat klopt. Wanneer je aan tafel gaat wordt de buy-in omgerekend aan een bepaalde koers. Wanneer je de tafel verlaat wordt het bedrag tegen dezelfde koers weer teruggerekend naar euro's
      Weet niet hoe dat op wpt zit maar op ipoker hebben ze dat aangepast , alles wat na de komma niet goed werd verrekend wordt als een soort 'tegoed' gehouden voor de volgende omrekening :)
      Scheelt dus hoogstens paar cent tegenwoordig :)