Deze site gebruikt cookies voor het verbeteren van je zoekervaring. Doorgaan met het gebruiken van deze website betekent dat je deze cookies accepteert. Kijk voor meer details en voor het veranderen van je instellingen bij ons Cookiebeleid en Privacybeleid. Sluiten

Wat nou als je nu terplekke sterft aan een hartaanval..

• killer007brian
      killer007brian
      Basic
      Hoelang duurt het voordat ze jou vinden. En wie vindt jou in welke toestand ?

Me moeder die mij morgen-ochtend om 7 uur naar boven loopt als ik niet reageer als ze me roept. Ze ziet dat ik bezig was met deze topic, pot poker die uitgeblind is.
  • 8 antwoorden
    • mvd1978
      mvd1978
      Bronze
      Raar onderwerp. Aangezien ik alleen woon zal dat pas na een week of langer ofzo zijn. Mijn werk zal wel bellen maar als ik dan niet opneem gaan ze niet gelijk langs. Zelfde met vrienden of familie. Ben nu single dus ook geen vrouwtje dat mij mist :) Komt wel vaker voor dat ik bepaalde mensen weken niet spreek. Ook mijn ouders of zus spreek ik niet wekelijks.

En in welke toestand? Ik hou mijn huis altijd netjes en schoon want je weet nooit wie er op bezoek komt. Ow, ik woon ook in een appartement, dus buren missen je ook niet echt. Als je in een rijtjeshuis woont valt het meer op als er veel post in je brievenbus zit of je gordijnen 2 weken dicht zijn.
    • dailytear
      dailytear
      Bronze
      killer, jij altijd met je zieke posts...

ik vind alles best, als ik maar niet net een "filmpie" aan 't kijken ben.

denk dat ze me op een gegeven moment wel gaan ruiken...

cherish the love :heart:
    • Copymeistrr
      Copymeistrr
      Bronze
      Van mij ook men moeder ergens tijdens de dag als ze kijkt of ik thuis ben..
      Zou wel epic zijn als er je gewoon tijdens het fappen iets overkomt. xD

Edit; ben dus niet de enige met die angst.. xD
    • mvd1978
      mvd1978
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Copymeistrr

Zou wel epic zijn als er je gewoon tijdens het fappen iets overkomt. xD

Edit; ben dus niet de enige met die angst.. xD
      Wat als er echt geesten bestaan en er een paar overleden familieleden dachten: "Hey, ik ga eens kijken wat Copy aan het doen is :f_mad: "
    • Copymeistrr
      Copymeistrr
      Bronze
      @mvd

of

• giraffe1977
      giraffe1977
      Bronze
      mij iets te actueel a.s zaterdag de begrafenis van de schoonvader van mijn zusje. idd hartaanval in bed om 6 uur in de ochtend. Iedereen mag het hier in small talk hebben waar die over wil natuurlijk maar ik vindt deze post niet echt ergens op slaan en ik denk dat er meer mensen mee gekwetst worden dan dat mensen er lol aan hebben, hart en vaatziekte zijn doodsoorzaak nr 1 in nederland
    • robinripper
      robinripper
      Black
      Meh dan was ik blijkbaar toch niet onsterfelijk...

lame.
    • JanJB
      JanJB
      Bronze
      Who cares hoe ze je vinden, merk je niks meer van;/