Nl10: Tt

• elderwon
      elderwon
      Bronze
      Villain is hier een redelijk stationachtige speler: 73/0/1.2 over slechts 19 handen.

Grabbed by Holdem Manager
      NL Holdem $0.10(BB) Replayer
      SB ($10.05)
      Hero ($10.21)
      UTG ($3.25)
      UTG+1 ($11.25)
      CO ($8.61)
      BTN ($19.50)

Dealt to Hero T:club: T:heart:

fold, UTG+1 calls $0.10, fold, fold, fold, Hero raises to $0.50, UTG+1 calls $0.40

FLOP ($1.05) A:diamond: 4:spade: 9:heart:

Hero bets $0.72, UTG+1 calls $0.72

TURN ($2.49) A:diamond: 4:spade: 9:heart: 2:heart:

Hero checks, UTG+1 bets $0.53, Hero calls $0.53

RIVER ($3.55) A:diamond: 4:spade: 9:heart: 2:heart: 3:spade:

Hero ???

Twee vragen hier.
      Bet ik de turn? Hoewel ik wel tegen een station zit maar ik geen grote sample heb om hem vraag ik me af wat het best is. Gaat slechter nog callen op een turnbet of c/c ik de turn eventueel zelf? TT folden is denk ik geen goeie optie.
      Villain bet heel laagwat me doet vermoeden dat hij zeker niet sterk staat.

Wat doe ik op de river? Ik neig zelf naar een check/call omdat ik slechter hier zelden zie callen. Call ik hier een bet? Er ligt een mogelijke straat en de range van villain is superwijd.
  • 1 antwoord
    • Gerv
      Gerv
      Bronze
      Hey,

Ik zou het liefst zijn range wijd houden op de Flop omdat je makkelijk de Turn kan check/callen om vervolgens vanuitgaande dat ie opgeeft met zn bluffs, de river check/folden

De turn is een easy call & de River is eigenlijk ook een easy play omdat ie hoogstwaarschijnlijk opgeeft met zn bluffs en alleen valuebet. Daarom kan je de river c/f

Mvg,
      Gerv