Nl 10 - Aj

• dopiejopie88
      dopiejopie88
      Bronze
      wat doe ik hier op de river? villian heeft vrij decent stats, dus ik zie eigenlijk weinig slechters waarmee hij hier gaat raisen. had ik hier moeten check-callen? bet-fold? donno..

Known players:
      Position:
      Stack
      Hero:
      $10
      CO:
      $10,32
      BU:
      $11,16

0,05/0,1 No-Limit Hold'em (7 handed)
      Hand recorder used for this poker hand: PokerStrategy.com Elephant 0.106 by www.pokerstrategy.com.

Preflop: Hero is MP1 with A:spade: , J:diamond:
      Hero raises to $0,40, 2 folds, CO calls $0,40, BU calls $0,40, 2 folds.

Flop: ($1,35) A:diamond: , 8:heart: , 5:club: (3 players)
      Hero bets $0,8, CO folds, BU calls $0,80.

Turn: ($2,95) A:club: (2 players)
      Hero bets $1,7, BU calls $1,70.

River: ($6,35) 7:spade: (2 players)
      Hero bets $2,8, BU raises to $8,26 (All-In), Hero calls $4,30 (All-In), BU gets uncalled bet back (All-In).

Final Pot: $20,55
  • 2 antwoorden
    • EevQQ
      EevQQ
      Bronze
      Lijkt mij een geslowplayde set. Hij hoeft niet echt te protecten ergens. Echt agressief is hij ook niet dus ik denk dat je hier meestal beat bent. Tegen deze speler zou ik denk ik check-fold spelen op river maar dat zal wel te nitty zijn.
    • ninjaconsul
      ninjaconsul
      Bronze
      AJo is te zwak om hier preflop te openen. Enkel betere Azen gaan je zit uit positie.

CO en BU zijn 11/7 en 14/11. Dit wil zeggen dat ze heel weinig handen callen op een openraise. In hun range zitten voornamelijk pp en AQ, af en toe SC, bij de button zijn wat meer SC en Ax suited handen mogelijk omdat hij betere odds kreeg.

De flop is heel droog. Dus villain gaat jou hier enkel callen met Ax, een set of een pp 99~QQ. 76s is de enige draw die hij kan hebben. Op de turn callt hij met AQ, 99-JJ zal hij hier ook folden. Op de river is zijn range heel beperkt: De enige aas die overblijft is harten. A2s tot A5s zijn 4 combinaties waarvan je er 3 verslaat. AQ zijn 4 combo's, 88 zijn 3 combinaties, 55 zijn 3 combinaties. Er zijn eventueel nog 4 combo's van 67 suited mogelijk.

Je wint 35% van de tijd. Als je denkt dat hij hier met zwakker Ax zal betten en zijn 76 suited bluft op de river, kun je nog checkcallen.

Het verschil met AK is dat je met AK hier 58% van de tijd wint en met een bet nog veel value haalt uit de Ax handen.