Nl 10 - Kk

• dopiejopie88
      dopiejopie88
      Bronze
      pf standaard? flop besluit ik te callen om villian zijn blufs in de hand te houden. daarnaast denk ik dat raisen op dit board weinig sensen maakt, en je toch enkel calls krijgt van beter. turn verandert weinig, maar omdat villian wederom bet denk ik dat hij wel iets vast heeft (wellicht een PP of een handje als qk of qj) en besluit ik te raisen, om zo de pot wat op te bouwen, met het idee dat villian hier een Qx hand toch zelden gaat folden..

nh, of had ik hier een andere line moeten kiezen?

Known players:
      Position:
      Stack
      MP3:
      $5,71
      Hero:
      $10,32

0,05/0,1 No-Limit Hold'em (7 handed)
      Hand recorder used for this poker hand: PokerStrategy.com Elephant 0.106 by www.pokerstrategy.com.

Preflop: Hero is CO with K:spade: , K:club:
      2 folds, MP3 raises to $0,20, Hero raises to $0,70, 3 folds, MP3 calls $0,50.

Flop: ($1,55) Q:club: , 5:heart: , 3:spade: (2 players)
      MP3 bets $0,59, Hero calls $0,59.

Turn: ($2,73) 5:diamond: (2 players)
      MP3 bets $1,04, Hero raises to $9,03 (All-In), MP3 calls $3,38 (All-In), Hero gets uncalled bet back (All-In).

River: ($11,57) 6:club: (2 players)

Final Pot: $11,57
  • 6 antwoorden
    • EevQQ
      EevQQ
      Bronze
      Raisen op turn is wel goed, maar met deze overbet isoleer je jezelf teveel denk ik. Ik zou naar $3 raisen, dan zit er $9 in de pot en kun je op de river shoven.
    • dopiejopie88
      dopiejopie88
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door EevQQ
      Raisen op turn is wel goed, maar met deze overbet isoleer je jezelf teveel denk ik. Ik zou naar $3 raisen, dan zit er $9 in de pot en kun je op de river shoven.
      zie villian zijn resterende stack. als ik hier naar 3$ raise heeft hij nog maart 1,38$ behind voor de river, dus dat is denk ik niet echt een optie..
    • RawhideTheKid
      RawhideTheKid
      Bronze
      NH! :D Naar mijn idee speel je het hier gewoon goed
    • MoneyStef
      MoneyStef
      Bronze
      Op de flop is de enige vraag inderdaad hoe je het er het beste inkrijgt. Ik vind call flop raise turn wel een goede line. Nh dus.
    • EevQQ
      EevQQ
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door dopiejopie88
      Oorspronkelijk gepost door EevQQ
      zie villian zijn resterende stack. als ik hier naar 3$ raise heeft hij nog maart 1,38$ behind voor de river, dus dat is denk ik niet echt een optie..
      Ah ja, nh :D
    • ninjaconsul
      ninjaconsul
      Bronze
      In een 3bet pot ga je met je KK altijd broke op deze flop, en zeker tegen een midstack. Hier moet je niet echt protecten op de flop, dus een call is wel ok. Turn callen of raisen zijn allebei mogelijk, zolang je maar tegen de river all-in raakt.