Nl 10 - Tt

• dopiejopie88
      dopiejopie88
      Bronze
      aangezien callen geen optie is (kan hier nooit setminen) is het hier of folden, of broke gaan. ik had hier misschien nog wel kunnen raisen naar 1,40$, maar omdat ik eigenlijk helemaal geen flop wilde zien en mijn 3bet al bijna e helft van villian zijn stack was, besloot ik maar insta te pushen..

de hand hiervoor kreeg ik tegen precies dezelfde speler wederom TT en opende hij ook naar 4 bb, waarna ik ook insta pushte en hij folde. hierdoor denk ik dat hij mijn 3bet shove ook wel met een wijdere range van handen zou callen.. nh?

Known players:
      Position:
      Stack
      Hero:
      $11,74
      CO:
      $3,45

0,05/0,1 No-Limit Hold'em (7 handed)
      Hand recorder used for this poker hand: PokerStrategy.com Elephant 0.106 by www.pokerstrategy.com.

Preflop: Hero is SB with T:heart: , T:spade:
      3 folds, CO raises to $0,40, BU folds, Hero raises to $11,74 (All-In), BB folds, CO calls $3,05 (All-In), Hero gets uncalled bet back (All-In).

Flop: ($7,00) K:diamond: , K:club: , Q:club:
      Turn: ($7,00) Q:spade:
      River: ($7,00) 3:club: (2 players)

Final Pot: $7,00
  • 1 antwoord
    • ninjaconsul
      ninjaconsul
      Bronze
      Met TT zit je wel goed tegen een CO openrange. Ik zou wel niet shoven omdat de BB nog achter jou zit. Een raise naar 1,60$ is genoeg en zo kun je nog altijd folden als de BB 4bet. Je vreest dat de CO je 3bet enkel zou kunnen callen. Als dit gebeurt kun je toch probleemloos elke flop cbetten omdat er nog maar een halve pot bet overblijft. Als de CO 4betshovet call je natuurlijk ook.