Nl 10 - Aa

• dopiejopie88
      dopiejopie88
      Bronze
      wat is hier de beste speelwijze? villian had een fold to c-bet van 100% (zij het over een minimale sample), dus ik denk dat hij wel iets gehit heeft.. flop en turn betten voor value lijkt me standaard. maar wat doe ik op de river? check-fold, check-call of bet-fold?

Known players:
      Position:
      Stack
      Hero:
      $10,15
      BU:
      $10,54

0,05/0,1 No-Limit Hold'em (9 handed)
      Hand recorder used for this poker hand: PokerStrategy.com Elephant 0.106 by www.pokerstrategy.com.

Preflop: Hero is UTG2 with A:heart: , A:club:
      UTG1 folds, Hero raises to $0,40, 4 folds, BU calls $0,40, 2 folds.

Flop: ($0,95) J:heart: , T:spade: , 6:heart: (2 players)
      Hero bets $0,6, BU calls $0,60.

Turn: ($2,15) 3:diamond: (2 players)
      Hero bets $1,3, BU calls $1,30.

River: ($4,75) K:heart: (2 players)
      Hero checks, BU bets $3,3, Hero folds, BU gets uncalled bet back.

Final Pot: $4,75
  • 7 antwoorden
    • EevQQ
      EevQQ
      Bronze
      De flush komt aan dus ik zou zeggen check-fold en als hij heel klein bet check-call. Vind zijn bet hier te groot om te callen.

Ik had flop $0,75 gebet en turn rond $1,70.
    • RawhideTheKid
      RawhideTheKid
      Bronze
      Ik denk dat je C/F hier goed is. Er is denk ik niet veel meer dat je hier beat. AJ of AT zou denk ik op de flop geraised hebben voor protectie, enige wat je hier nog beat is denk ik een KQ en misschien 89 als hij daar mee zou bluffen. Denk dat je hier gewoon te vaak beat bent om te kunnen callen.

Turn had ik hier wel wat groter gebet, ook rond de $1,70
    • MoneyStef
      MoneyStef
      Bronze
      Aan zijn pf stats te zien is villain toch een calling station (post flop stats zijn nog niet heel betrouwbaar imo, maar hij lijkt idd wel snel te folden postflop). Ik bet zowel flop als turn hoger, maar doe nog een blockbet op de river. Als hij de blockbet raised, weet je zeker dat je beat bent.
    • RocknRollAd
      RocknRollAd
      Bronze
      Ik ben een fish en had die river daar klein (1.5) gebet om te folden op een reraise.
      Is dat heel erg fout? :f_confused:
    • ninjaconsul
      ninjaconsul
      Bronze
      Tegen een 35/0 speler kan je met AA heel veel value halen. Daarom kun je flop en turn groot betten omdat deze speler een top pair heel zelden gaat folden. Flop bet ik tegen deze speler liever 0,90$. Op de turn is de pot dan 2,7$ en bet ik zo'n 2,5$. De river is wel een slechte kaart, maar deze speler kan ook nog met zwakkere handen een riverbet callen, dus kun je nog een valuebet plaatsen: 1/3 tot 1/2 pot. Als hij dan nog raist heeft hij je altijd beat.
      Door de river te checken, weet je tegen deze villain niks. Hij zou hier met één paar kunnen betten zonder te weten of hij hier valuebet of bluft.
    • dopiejopie88
      dopiejopie88
      Bronze
      wederom duidelijk! wat ik me nog wel afvraag: lok ik met een 1/3 potbet niet juist een raise uit, omdat het zo zwak overkomt? kan ik het dan niet beter 1/2 pot maken? (ook al zal ik dan vaker goed moeten zitten om het +EV te maken)
    • ninjaconsul
      ninjaconsul
      Bronze
      De pot is al groot genoeg op de river. 1/3 potbet kan even goed gezien worden als een sterke value bet.