Nl 10 - Aj

• dopiejopie88
      dopiejopie88
      Bronze
      pf call kan denk ik wel, omdat mp1 gewoon abc poker speelt, en hij bij een mis op de flop (multiway) sowieso niet gaat betten. bet hij de flop en de turn wel, dan beat ik imo op de turn nauwelijks meer handjes uit zijn range en kan ik de turn gewoon folden. daarnaast heb ik nu de kans dat de utg vis ook nog callt en ik tegen beiden in positie speel.

moet ik tegen deze vis na zijn check-minraise op de flop al opgeven? het komt wel nutsy over, maar villian is zo'n huge fish. ik twijfelde tijdens de hand overigens om hier te shippen na zijn minraise, maar zag niet echt in wat ik sowieso beatte, dus besloot ik maar te callen om bij een eventuele 4e harten te folden..

Known players:
      Position:
      Stack
      BB:
      $4,03
      UTG2:
      $4,14
      MP1:
      $10,96
      Hero:
      $10

0,05/0,1 No-Limit Hold'em (8 handed)
      Hand recorder used for this poker hand: PokerStrategy.com Elephant 0.106 by www.pokerstrategy.com.

Preflop: Hero is MP3 with A:spade: , J:club:
      UTG2 calls $0,10, MP1 raises to $0,40, MP2 folds, Hero calls $0,40, 3 folds, BB calls $0,30, UTG2 calls $0,30.

Flop: ($1,65) A:heart: , Q:heart: , 5:heart: (4 players)
      BB checks, UTG2 checks, MP1 checks, Hero bets $0,9, BB folds, UTG2 raises to $1,80, MP1 folds, Hero calls $0,90.

Turn: ($5,25) 8:club: (2 players)
      UTG2 checks, Hero checks.

River: ($5,25) 5:spade: (2 players)
      UTG2 checks, Hero checks.

Final Pot: $5,25
  • 2 antwoorden
    • ninjaconsul
      ninjaconsul
      Bronze
      Ik vind Aj wel eerder een fold omdat MP1 toch tight 14/11 speelt. Je geeft alle spelers na jou ook goede odds om mee in de hand te komen of te squeezen en AJo speelt echt niet zo goed in een MWP. AJs vind ik wel beter.

As played moet je groter betten op de flop nadat iedereen naar je toegecheckt heeft. Je ligt hier vaak genoeg voor en moet protecten tegen elke mogelijk harten. Op een checkraise fold je best meteen.
    • dopiejopie88
      dopiejopie88
      Bronze
      pf dus gewoon folden tegen zo'n tag. duidelijk, bedankt!