Strategypoints via andere computer

• 6 antwoorden
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      hey RawhideTheKid,

Ja, wanneer je pokeraccount via ons is aangemaakt, dan speel je altijd getracked, ook als je op een andere PC speelt.

Als je bij een nieuwe room een account aanmaakt, zorg dan altijd dat je de handleidingen gebruikt uit ons pokerroom overzicht, zodat je de bonussen ontvangt. Zodra je account dan eenmaal aangemaakt is, dan kun je spelen waar je wilt.
    • RawhideTheKid
      RawhideTheKid
      Bronze
      Ok bedankt :D

Ik had het eigenlijk ook wel verwacht maar aangezien ik de punten van gisteren nog niet had gekregen dacht ik vragen kan geen kwaad :tongue: . Zal wel later komen dan.
    • KBE91
      KBE91
      Totaal
      Oorspronkelijk gepost door RawhideTheKid
      Ok bedankt :D

Ik had het eigenlijk ook wel verwacht maar aangezien ik de punten van gisteren nog niet had gekregen dacht ik vragen kan geen kwaad :tongue: . Zal wel later komen dan.
      Punten van gisteren zal je morgen ontvangen of vanavond. Mijn vrouw heeft ook haar punten nog niet en is gisteren begonnen met spelen. Als ik kijk naar die van mij kreeg ik vandaag die van 4/03
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      Hey guys,

De punten van gisteren zullen inderdaad als het goed is vannacht worden bijgewerkt. We zijn hiervoor namelijk afhankelijk van de informatie die we van de pokerrooms krijgen. Meestal krijgen we deze informatie over een speeldag, met 1 dag vertraging, waarna wij deze info bij de updates van de volgende nacht neenemen. Hierdoor lopen de punten dus over het algemeen 2 dagen achter.
    • KBE91
      KBE91
      Totaal
      Oorspronkelijk gepost door Lanfear81
      Hey guys,

De punten van gisteren zullen inderdaad als het goed is vannacht worden bijgewerkt. We zijn hiervoor namelijk afhankelijk van de informatie die we van de pokerrooms krijgen. Meestal krijgen we deze informatie over een speeldag, met 1 dag vertraging, waarna wij deze info bij de updates van de volgende nacht neenemen. Hierdoor lopen de punten dus over het algemeen 2 dagen achter.
      Maar ik heb vraagje , mijn vrouw heeft haar account paar dagen geleden gemaakt. Heeft account gemaak bij WH via hier nu komt er zo'n vraagteken op wij hebben nog geen punten ontvangen. Ik weet dat er vertraging op zit, maar zij zal haar punten toch nog krijgen ? Ook al heeft zij gisteren maar geld gestort en beginnen spelen.
    • dutchy187
      dutchy187
      Bronze
      Hey KBE91,

Het kan soms wat langer duren dan verwacht als het echt te lang duurt en ze nog geen punten heeft binnen gekregen kan je altijd support een ticket sturen zodat ze er naar kunnen kijken.

Onder [Log uit] naast koop punten zie je [Support] als je daar op klikt is de rest easy.

Good luck grinding :)