aq slecht gespeeld?

• bouchapipe
      bouchapipe
      Bronze
      $0.05/$0.1 No-Limit Hold'em (6 handed)

Known players:
      BU = ($10.27)
      SB = ($12.74)
      BB (Hero) = ($11.84)
      MP2 = ($9.36)
      MP3 = ($11.36)
      CO = ($12.72)

Preflop: Hero is BB with Q, A.
      4 folds, SB raises to $0.40, Hero calls $0.30.

Flop: ($0.8) T, Q, 3 (2 players)
      SB bets $0.50, Hero calls $0.50.

Turn: ($1.8) 9 (2 players)
      SB checks, Hero bets $1.10, SB calls $1.10.

River: ($4) K (2 players)
      SB bets $2.80, Hero folds, SB gets uncalled bet back.

stats vd de villian: 52/14 (66 handen) 1.1 agf

preflop: wrm ik precies call weet ik ook niet meer, een 3 bet zou veel geschikter zijn na het weerzien van mijn hand. Hij raised hier met elk paartje, ak, aq, aj, a10, kj, qj, 10j. Hier had ik dus beter ge 3bet denk ik.

flop: ik hit de flop vrij goed, hij bet waarbij ik enkel call omdat ik denk dat ik een betere hand heb dan zijn range, hij cbet de flop 70 procent, dus ik denk wel dat ik qua equity goed voorsta

turn: de turn zorgt ervoor dat een elke jx een gutter heeft, wat wel een groot deel van zijn range uitmaakt. Hij checkt, dus ik bet voor protection. Mss had ik iets groter moeten betten om qj, 10j, aj slechtere pot odds te geven.

river: De K is in mijn ogen de slechtse kaart die kan vallen. Hij donk bet 3/4 vd pot. Ik denk niet dat dit een bluff is. Hij kan hier enkel betten met een j denk ik. Dus ik denk dat hij een hand had als 10j,qj, aj.

Kj of elke set zou hij waarschijnelijk op de turn ook gebet hebben.
      kq, aq , ak zou de river gecheckt hebben.

Ik denk dat mijn grootste fout was dat ik preflop niet heb ge3bet.

any advice?
  • 2 antwoorden
    • Gerv
      Gerv
      Bronze
      Hey Bouchapipe!

Zou handig zijn als ik de suits de volgende keer kan zien. Nu heb je waarschijnlijk de layout gecopy+paste ipv de BB code itself :)

Preflop kan je 3betten of niet. Ligt er aan of je suited of offsuit hebt + je tegenstander tendencies. Als je denkt dat ie veel slechters called dan is een 3bet voor de hand liggend :)

Postflop zou ik nog steeds callen dan raisen want een 3bet om je oren krijgen is niet zo leuk voor je hand

de Turn zou ik veel groter voor value betten, ik weet niet of er een flushdraw op board is maar sowieso bet ik $1.4 om zijn draws te chargen

De River is voor mij ook een fold omdat je niet eens 2 pair beat :)

Mvg,
      Gerv
    • bouchapipe
      bouchapipe
      Bronze
      ah sorry, voor het gebrek aan informatie omtrent de suits.

Er was geen flushdraw op flop of river...
      Ik zal in het vervolg correct mijn handen posten

thx