Deze site gebruikt cookies voor het verbeteren van je zoekervaring. Doorgaan met het gebruiken van deze website betekent dat je deze cookies accepteert. Kijk voor meer details en voor het veranderen van je instellingen bij ons Cookiebeleid en Privacybeleid. Sluiten

ATo UTG tegen Minr fish op flop

• Mrstoney7
      Mrstoney7
      Bronze
      PS: Dit is shorthanded, perongeluk verkeerd gekeken!

Ik ga hier ook niks bij zeggen, wil jullie redenatie weten ^^.

Stats villain:70/38 over 281 handen, AF 2,0

$0.05/$0.10 No Limit Holdem
      OnGame
      5 Players
      Hand Conversion Powered by weaktight.com

Stacks:
      UTG casualz938 ($7.65)
      CO Fendyy ($9.85)
      BTN litle ($6.71)
      SB MoMoniez ($9.42)
      BB Relaxingstil ($12.35)

Pre-Flop: ($0.15, 5 players) casualz938 is UTG [Tc] [Ad]
      casualz938 raises to $0.30, 1 fold, litle calls $0.30, 2 folds

Flop: [Ts] [4c] [6s] ($0.75, 2 players)
      casualz938 bets $0.45, litle raises to $0.90, casualz938 raises to $2.65, litle goes all-in $6.41, casualz938 calls $3.76
  • 9 antwoorden
    • Gerv
      Gerv
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Mrstoney7
      Ik ga hier ook niks bij zeggen, wil jullie redenatie weten ^^.
      Meestal helpen we jouw redenatie te verbeteren als je eerst zelf redeneert en ik daarna een aantal vragen stel ;)

Wat denk je dat litle's raising range is? Enige reads van hem over 281 handen? notitie's?

- Gerv
    • Mrstoney7
      Mrstoney7
      Bronze
      Hmmja ik weet eigenlijk niks van hem eerlijk gezegd. Aangezien zijn stats zal die toch wel wijd callen en minraisen op flop. Moet ik het hier gewoon erin gooien?
    • Gerv
      Gerv
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Mrstoney7
      Hmmja ik weet eigenlijk niks van hem eerlijk gezegd. Aangezien zijn stats zal die toch wel wijd callen en minraisen op flop. Moet ik het hier gewoon erin gooien?
      Je maakt hier de fout om alleen naar zijn 4 statistics te kijken waarvan er 2 preflop stats zijn en 1 helemaal irrelevant is (AF = #raises + #bets//#calls, dus als ie checked telt dat dus niet mee)

Nu weet ik niet of je PT of HEM hebt maar kan je zijN WTSD, AFq, check/raise flop en alle andere relevante stats posten?

Ik denk dat we namelijk meer gamblen dan zeker weten als ik nu bijv. zeg ''ja bet/shove maar''

Mvg,
      Gerv
    • martijnde666
      martijnde666
      Silver
      Altijd met 100BB aan tafel zitten he :)
      Vind op MP openen met AT op het randje als er aggro spelers achter je zitten, wat doe je bijv op een 3bet?

Ik zou hier gewoon lekker bet/call spelen, als ie echt zo aggro is.
      Ik zou de turn en de river wel check/call spelen omdat je ook weer niet je hele stack wil kwijtraken met TPTK en als er een J, Q of een K valt kan je dan ook nog folden omdat die zn range wel hard hitten.
    • michel2311
      michel2311
      Bronze
      Zonder naar de stats te kijken. Als je voor de flop gecalled wordt en daarna geraised wordt op de flop dan zegt villain in principe "ik heb een monster". Zelfs bij vis is dit zeer vaak het geval, ook die gaan niet zomaar met middle pair verhogen. Ik zou dus nooit broke gaan met deze hand en zou gewoon folden. Zolang de vis callt dan kun je gewoon de turn en river doorbetten voor value (afhankelijk van de community cards natuurlijk).

In het verleden teveel $$ verloren in dit soort situaties.......dus ben een stuk voorzichtiger geworden.
    • timbo158
      timbo158
      Bronze
      9 vd 10 keren is uit mijn database gebleken dat een minraise van agrofish een medium of toppair holding is. Accent ligt op medium holding dus tussen Toppair no kicker en 2nd pair no kicker.
      Heel vaag, maar ik ben een excel bestandje aan het maken met raises op de flop die naar de SD gaan en idd bij meer reggish players ligt het accent meer op nuts/overpair/TPGK. Draws worden zelden gecheckraiset of geraiset, zeker niet door fish.
      Ik zou hier dus callen en naar de SD gaan. Mocht de Fish doorbetten naar de river kan het zijn dat hij 2pair ofzo oppakt, maar vaak checkraised/called hij naar de SD.
    • Gerv
      Gerv
      Bronze
      Helaas kan je niet alle minraise situatie's over 1 kam scheren omdat er zoveel variabelen zijn waar je rekening mee moet houden. Zou wel makkelijker zijn ofcourse :)

Denk dat callen hier echt terrible is omdat je zowat de helft van het board niet wilt zien dus het is hier of broke of fold situatie op een T 4 6 board

Denk dat ik meer neig naar een all-in maar dat hangt af van stoney7s followup post in de toekomst met de bijbehorende stats :)

- Gerv
    • Mrstoney7
      Mrstoney7
      Bronze
      Ja, ik laat jullie straks even weten wat de andere stats waren aangezien ik nu op een andere database etc speel. En ja ik wilde niet callen door het redelijk natte board.

Edit: Ben me oude database kwijt vanwege HM crash. ben begonnen aan een nieuwe.