Deze site gebruikt cookies voor het verbeteren van je zoekervaring. Doorgaan met het gebruiken van deze website betekent dat je deze cookies accepteert. Kijk voor meer details en voor het veranderen van je instellingen bij ons Cookiebeleid en Privacybeleid. Sluiten

NL4 KK passive play

• RocknRollAd
      RocknRollAd
      Silver
      Voor de variatie speel ik hem passief. Ik 3bet hier 90% van de keren. Hij vuurt twee barrels en dan reraise ik hem voor value all in vs. AA twee paar, andere sets. Had hier nooit A10 verwacht. Na die flop en turn 2/3 bet van hem.

Tegen deze floater dacht ik dat de hand redelijk max. value gespeeld had, MAAR:uiteraard grote twijfel. Is die river all in wel ok?
      Ik dacht wel dat twee paar en sets daar afbetalen. En idd ook die straat combinaties die me beaten natuurlijk. :facepalm: Had ik de turn dan moeten reraisen om flush draws en straight draws weg te pushen?

iPoker - $0.04 NL - Holdem - 5 players
      Hand converted by PokerTracker 3

UTG: $5.07
      CO: $0.94
      Hero (BTN): $5.71
      SB: $4.41
      BB: $5.00

SB posts SB $0.02, BB posts BB $0.04

Pre Flop: ($0.06) Hero has K:heart: K:spade:

UTG raises to $0.14, fold, Hero calls $0.14, fold, fold

Flop: ($0.34, 2 players) 7:spade: Q:diamond: 4:heart:
      UTG bets $0.23, Hero calls $0.23

Turn: ($0.80, 2 players) K:diamond:
      UTG bets $0.53, Hero calls $0.53

River: ($1.86, 2 players) J:heart:
      UTG bets $1.24, Hero raises to $4.81, UTG calls $2.93

UTG shows A:spade: T:heart: (Straight, Ace High) (Pre 29%, Flop 14%, Turn 9%)
      Hero shows K:heart: K:spade: (Three of a Kind, Kings) (Pre 71%, Flop 86%, Turn 91%)
      UTG wins $9.52
  • 5 antwoorden
    • Plompoker
      Plompoker
      Bronze
      Allright,

Allereerst wil ik zeggen dat je hier eigenlijk ALTIJD moet 3betten. je mist namelijk echt super veel value door niet te 3betten.

As played speel ik hetzelfde en leg ik op de river nooit meer weg. In principe vooroorzaak je deze bad beat zelf door preflop te callen ipv te raisen. ;)
    • RocknRollAd
      RocknRollAd
      Silver
      Oorspronkelijk gepost door Plompoker

As played speel ik hetzelfde en leg ik op de river nooit meer weg. In principe vooroorzaak je deze bad beat zelf door preflop te callen ipv te raisen. ;)
      Klopt, maar dat risico wil ik op zich wel nemen.
      Door pre-flop te callen in positie induce ik die double barrel denk ik.

Voor deze bepaalde hand => als ik 3 bet fold hij pf, of check fold hij de flop en win ik de hand, of denk je van niet.
      Ik denk dat voor deze bepaalde hand de call het winstgevendste was -serieus, ik denk dat echt-. 1 raise pre-flop, op flop of turn en hij fold. En ik denk ook nog dat ik het er wel in krijg op de river vs. lagere sets en twee paar.
      Misschien dat ik de turn nog kan re-raisen, dan jaag ik de straight draws eventueel weg.
    • MoneyStef
      MoneyStef
      Bronze
      As played zou ik op de turn zeker raisen om te protecten tegen flush en straight draws. Villain hoeft daarom geen flush draw te hebben, maar een 3e flush kaart op de river kan wel een action killer zijn.

Ik zou pf ook enkel slowplayen als ik weet dat villain 1) snel fold op 3bets 2) een maniac is postflop. Anders kan dit nooit profitable zijn op 4NL, hier geraak je over het algemeen toch het verste met ABC poker.
    • ninjaconsul
      ninjaconsul
      Bronze
      Hey RocknRollAd,

Kun je vermijden het resultaat van je hand te plaatsen? Het beïnvloedt de judging en maakt het moeilijker een onbevooroordeelde judging te geven. Het uiteindelijke resultaat van de hand doet er op zich niet toe.

Heel af en toe kun je KK eens niet 3betten. Maar ik zou dit enkel doen wanneer er zeer aggressieve squeezers en driebetters na jou zitten. Wanneer je maar met 5 bent kun je beter altijd driebetten. As played raise je best meteen op de flop, je wil value halen uit alle Qx handen. Als hij bluffcbette gaat hij op de turn meestal wel opgeven. Jouw lijn is enkel goed wanneer je tegen een maniac zit die je altijd uit de hand wil bluffen.

AT is perfect mogelijk voor hem. Zijn redenering is waarschijnlijk: "K is nog een scarecard, jouw call preflop en flop lijkt op een Pp. Op een turnbet zul je vaak moeten folden. Hij heeft vermoedelijk nog equity met zijn gutshot en zijn aas."
    • RocknRollAd
      RocknRollAd
      Silver
      Oorspronkelijk gepost door ninjaconsul
      Hey RocknRollAd,

Kun je vermijden het resultaat van je hand te plaatsen? Het beïnvloedt de judging en maakt het moeilijker een onbevooroordeelde judging te geven. Het uiteindelijke resultaat van de hand doet er op zich niet toe.

Heel af en toe kun je KK eens niet 3betten. Maar ik zou dit enkel doen wanneer er zeer aggressieve squeezers en driebetters na jou zitten. Wanneer je maar met 5 bent kun je beter altijd driebetten. As played raise je best meteen op de flop, je wil value halen uit alle Qx handen. Als hij bluffcbette gaat hij op de turn meestal wel opgeven. Jouw lijn is enkel goed wanneer je tegen een maniac zit die je altijd uit de hand wil bluffen.

AT is perfect mogelijk voor hem. Zijn redenering is waarschijnlijk: "K is nog een scarecard, jouw call preflop en flop lijkt op een Pp. Op een turnbet zul je vaak moeten folden. Hij heeft vermoedelijk nog equity met zijn gutshot en zijn aas."
      Bedankt! Ok, duidelijk. Op naar een standaard spel, want eigenlijk om eerlijk te zijn mis ik dat wat aan de cashtafels. Het resultaat zal ik er de volgende keer uit knippen!