[45 man] flop 2 pair

• KoningAlbert
      KoningAlbert
      Bronze
      Wat is hier de beste lijn? Ik wist op de turn niet goed wat ik moest doen. Ik had graag willen betten, maar ik zou een reraise niet fijn gevonden hebben...

No Limit Holdem Tournament
      PokerStars
      9 Players
      Hand Conversion Powered by weaktight.com
      $0.91+$0.09

Stacks:
      UTG (1,500)
      UTG+1 (1,570)
      MP1 (1,500)
      MP2 (1,500)
      MP3 (1,490)
      CO (1,470)
      BTN (1,150)
      SB (1,480)
      Hero (BB) (1,840)

Blinds: 10/20

Pre-Flop: (30, 9 players) Hero is BB 8:heart: 7:spade:
      2 folds, MP1 calls 20, 3 folds, BTN calls 20, 1 fold, Hero checks

Flop: 7:heart: 8:club: J:diamond: (70, 3 players)
      Hero bets 42, MP1 calls 42, BTN calls 42

Turn: 10:heart: (196, 3 players)
      Hero checks, MP1 checks, BTN checks

River: 7:diamond: (196, 3 players)
      Hero bets 117, MP1 folds, BTN calls 117
  • 5 antwoorden
    • KBE91
      KBE91
      Totaal
      stel u eens de vraag , jij checkt hem raised wat zou je dan gedaan hebben ?
    • KoningAlbert
      KoningAlbert
      Bronze
      ik zou check/call gespeeld hebben op de turn en wellicht check/fold op de river (tenzij een echte kleine bet op de river)

als je het op die manier bekijkt is bet/fold turn misschien een betere optie... of is folden op een reraise te zwak?
    • KBE91
      KBE91
      Totaal
      ik versta u check wel. Het board ligt zo mooi voor een straat. Maar zo toon je beetje van aah ik ben gebeat. Zo kan hij inspelen op je en sta jij vol vraagtekens wat moek ik nu doen. Ik ben zelf geen pro daarin. Maar ik blijf toch meestal betten. Mocht hij raisen dan weet je al bijna hij heeft J 10 een straat , etc. Ik zou gewoon doorbetten maar steek u hele stak er niet in. Min raise, als hij toch geen hand heeft zal hij opgeven.
    • Bierpokkel
      Bierpokkel
      Bronze
      vind hem wel goed gespeeld.

Donken fine. Geen zin om om villians free cards te geven. Sizing had imo iets meer gemogen omdatje multiway zit.

Turn check ook fine. Lekker spelen op potcontrol. Bet/folden lijkt me erg weak omdat je nog kan improven. Afhankelijk van villians plays bepalen wat je doet. Aangezien beide gelimpt hebben zit een 9 wel degelijk in villians range.

River hit je je boat dus kan je imo prima valuebetten. Vind deze sizing ook wel tof.

Doobetten op de turn zou ook kunnen om zelf de straight te representen, maar dan zal je moeten folden op een 3bet. Probeer in first level gewoon tight te spelen en zo weinig mogelijk chips te verspelen.
    • solartje
      solartje
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Bierpokkel
      vind hem wel goed gespeeld.

Donken fine. Geen zin om om villians free cards te geven. Sizing had imo iets meer gemogen omdatje multiway zit.

Turn check ook fine. Lekker spelen op potcontrol. Bet/folden lijkt me erg weak omdat je nog kan improven. Afhankelijk van villians plays bepalen wat je doet. Aangezien beide gelimpt hebben zit een 9 wel degelijk in villians range.

River hit je je boat dus kan je imo prima valuebetten. Vind deze sizing ook wel tof.

Doobetten op de turn zou ook kunnen om zelf de straight te representen, maar dan zal je moeten folden op een 3bet. Probeer in first level gewoon tight te spelen en zo weinig mogelijk chips te verspelen.
      +1