50$ startkapitaal

• PotSplitt
      PotSplitt
      Bronze
      Hallo pokerspelers,

Gisteren heb ik de 50$ ontvangen van Pokerstrategy, heb er wat mee gespeelt en eindigde een paar uur later met 56$. Vandaag wilde ik verder gaan met spelen, maar toen ik aan tafel wilde gaan zei de server dat ik niet voldoende geld op mijn account had staan om mezelf in te kopen..

Kan het zo zijn dat pokerstrategy het geld teruggevorderd heeft? Zoja, waarom?
      Zo niet zou ik graag willen weten hoe ik het terug krijg..

Mijn poker platform is Everest poker.
  • 13 antwoorden
    • KBE91
      KBE91
      Totaal
      staat u 56 $ nog op je poker account ? Er kan ook storing zijn op everest. Heb je al eens een andere tafel geprobeerd ?
    • PotSplitt
      PotSplitt
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door KBE91
      staat u 56 $ nog op je poker account ? Er kan ook storing zijn op everest. Heb je al eens een andere tafel geprobeerd ?
      Ja, ik heb vanalles geprobeert, maar het geld staat niet op mijn account.
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      Het startkapitaal wordt zeker niet na een dag weer afgetrokken van je account :)

Misschien heb je per ongeluk een verkeerde tafel geselecteerd in de lobby waardoor je niet genoeg geld had om aan die tafel plaats te nemen?

Als je bij cashier kijkt, zou je je complete bankroll moeten kunnen zien.
    • PotSplitt
      PotSplitt
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Lanfear81
      Het startkapitaal wordt zeker niet na een dag weer afgetrokken van je account :)

Misschien heb je per ongeluk een verkeerde tafel geselecteerd in de lobby waardoor je niet genoeg geld had om aan die tafel plaats te nemen?

Als je bij cashier kijkt, zou je je complete bankroll moeten kunnen zien.
      Zoals al vermeldt heb ik het geld niet meer op mijn account.
      Wat kan ik nu doen?
    • mvd1978
      mvd1978
      Bronze
      Weet niet of ze een live-chat-support hebben, anders kan je hier in ieder geval je probleem melden. Des te eerder heb je antwoord:

http://www.everestpoker.com/nl/contact/e-mail-ons
    • rrrood
      rrrood
      Bronze
      Heb je al in je speelgeschiedenis gekeken of je iets raars ziet?
      Heb je al in je transactie overzicht gekeken?
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      hey,

Ik zou inderdaad bovenstaande stappen even volgen. Kijk even bij je cashier in de transactiegeschiedenis of je iets vreemds ziet of bij je handhistories.

Neem ook even contact op met Everest Poker, omdat zij precies kunnen zien wat er met je account gebeurd is. Wij hebben daar als PokerStrategy.com geen inzicht in.

Mocht je er met de support van Everest Poker niet uitkomen, laat het dan alsjeblieft nog even weten, zodat wij ook van onze kant even contact kunnen opnemen met Everest Poker.
    • PotSplitt
      PotSplitt
      Bronze
      Oh, al het geld is verspeeld op $0.05 / $0.25 tafels om half 7 vanmorgen..
      Dit ben ik niet geweest, waarschijnlijk heeft iemand anders toegang tot mijn account gehad..

Heb mijn oude pokerstars account gecontroleerd, maar daar staat mijn geld nog gewoon op.

Ik neem aan dat ik hier niets tegen kan beginnen en gewoon mijn geld kwijt ben zeker? Ik ben niet van plan om op deze manier te reloaden.
    • mvd1978
      mvd1978
      Bronze
      Ik zou wel gelijk je wachtwoorden veranderen als ik jou was. Wie heeft er nog meer toegang tot je pc? Weet niet of je in een studentenhuis ofzo woont. Draadloos internet gebruikt? Misschien vragen of Everest het IP-adres kan doorgeven welke ingelogd hebben op jouw account. Dan weet je in ieder geval in welk land/stad/provider er is ingelogd.
    • rrrood
      rrrood
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door PotSplitt
      Oh, al het geld is verspeeld op $0.05 / $0.25 tafels om half 7 vanmorgen..
      Dit ben ik niet geweest, waarschijnlijk heeft iemand anders toegang tot mijn account gehad..

Heb mijn oude pokerstars account gecontroleerd, maar daar staat mijn geld nog gewoon op.

Ik neem aan dat ik hier niets tegen kan beginnen en gewoon mijn geld kwijt ben zeker? Ik ben niet van plan om op deze manier te reloaden.
      ik had al zo'n donkerbruin vermoeden..
    • PotSplitt
      PotSplitt
      Bronze
      Nouja, jammer dan.

Bedankt voor de hulp in ieder geval, denk dat dan hier mijn poker avontuurtje eindigt.

Was in ieder geval wel leuk, voor die ene dag lol.
    • mvd1978
      mvd1978
      Bronze
      Je doet er wel erg gemakkelijk over moet ik zeggen. Misschien een keylogger op je pc. Als ik jou was zou ik dit heel serieus nemen. Wie weet wat ze nog meer op je pc uitvoeren, zoals bankzaken.

Probeer antimalwarebytes en combofix eens

http://majorgeeks.com/download.php?det=5756
      http://www.combofix.org/

en desnoods Hijackthis

http://sourceforge.net/projects/hjt/

Na de scan knip en plak je het tekstbestand hier:

http://hijackthis.de/

Kijk wel goed uit wat je verwijderd.

edit 2: Vraag nou gewoon de IP's op waarmee ingelogd is op jouw account. Dan kom je al een stuk verder. Als de enige ip jouw ip is moet je de dader in je huis zoeken.

Maar als ik je zo laconiek zie reageren denk ik eerder dat je wellicht erg dronken was en het misschien al vergeten bent dat jij het was.
    • rrrood
      rrrood
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door PotSplitt
      Nouja, jammer dan.

Bedankt voor de hulp in ieder geval, denk dat dan hier mijn poker avontuurtje eindigt.

Was in ieder geval wel leuk, voor die ene dag lol.
      Waarom ga je hier niet wat serieuzer mee om, je bent tenslotte bestolen? Wil je niet weten hoe of door wie je bent bestolen en hoe je dit in de toekomst kan voorkomen?

:evil: