Deze site gebruikt cookies voor het verbeteren van je zoekervaring. Doorgaan met het gebruiken van deze website betekent dat je deze cookies accepteert. Kijk voor meer details en voor het veranderen van je instellingen bij ons Cookiebeleid en Privacybeleid. Sluiten

Moneybookers vs Neteller

• WorkHardPlayHarder
      WorkHardPlayHarder
      Totaal
      Hallo,

ik ben aan het kiezen of ik Skrill of neteller wil gaan gebruiken.
      Qua veiligheid lijkt me het geen verschil maken.
      Maar wat betreft kosten ed, wat is het beste voor mij?

-Ik wil zowel een dollar als een euro account hebben
      -Ik wil tussen verschillende sites makkelijk kunnen transferren
      -Het liefst wil ik er ook nog mee kunnen pinnen

Wie helpt mij uit de brand bij deze keuze?
  • 3 antwoorden
    • WorkHardPlayHarder
      WorkHardPlayHarder
      Totaal
      bump...
    • yoshiwa
      yoshiwa
      Bronze
      Ik werk zelf met moneybookers en ben daar tevreden van , maar meer kan ik ook niet zeggen :)
      Multicurrency account kan bij MB , maar dan moetje 5k per maand vertransferren:)
    • tuffnut
      tuffnut
      Silver
      FSCS Warning

Issuing e-money is a 'regulated activity' under the Financial Services and Markets Act 2000. Moneybookers Ltd. is regulated by the Financial Services Authority (FSA) of the United Kingdom. The entire balance of your Moneybookers account is protected by regulation in regard to capital, liquidity and float management requirements. We are required to keep the funds received in exchange for e-money in pre-defined low-risk assets and to hold at any time sufficiently liquid assets to be able to redeem all e-money issued. We are legally obliged to make our customers aware that (1) the Financial Services Compensation Scheme (FSCS) does not apply to funds stored on your Moneybookers account; (2) if Moneybookers Ltd. becomes insolvent the funds stored on your Moneybookers account may become valueless and unusable; and (3) consequently, if Moneybookers Ltd. becomes insolvent you may lose the funds stored in your account.

Het is maar dat je het weet :D

Heb net ook een MB account aangemaakt omdat Neteller mijn account had gesloten en ik al 2 dagen bezig ben om het te heropenen. Dus over Neteller ben ik niet zo erg tevreden als je ze nodig hebt maar ja dat is met alles zo. ;(