moneybookers withdrawal

• 6 antwoorden
    • mvd1978
      mvd1978
      Bronze
      Nee, dat is onmogelijk vanwege witwaspraktijken. Kan enkel op het door jouw opgegeven rekeningnummer die op dezelfde naam gesteld staat en die je als het goed is al geverifieerd hebt.

Ik denk zelfs dat het onmogelijk is als je zelf 2 bankrekeningen hebt en de ene keer te storten op rekening A en een andere keer op rekening B.

edit:

4.6. You may only add payment instruments (such as bank accounts, credit cards or debit cards) to your Moneybookers Account if you are the named holder of that payment instrument. We take any violation of this requirement very seriously and will treat any attempt to add a payment instrument of which you are not the named holder as a fraudulent act.

https://www.moneybookers.com/app/help.pl?s=terms
    • WorkHardPlayHarder
      WorkHardPlayHarder
      Totaal
      Iceteapeche add mij even als vriend in community want volgens mij sprak jij me laatst aan in een nitro
    • iceteapeche
      iceteapeche
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door mvd1978
      Nee, dat is onmogelijk vanwege witwaspraktijken. Kan enkel op het door jouw opgegeven rekeningnummer die op dezelfde naam gesteld staat en die je als het goed is al geverifieerd hebt.

Ik denk zelfs dat het onmogelijk is als je zelf 2 bankrekeningen hebt en de ene keer te storten op rekening A en een andere keer op rekening B.

edit:

4.6. You may only add payment instruments (such as bank accounts, credit cards or debit cards) to your Moneybookers Account if you are the named holder of that payment instrument. We take any violation of this requirement very seriously and will treat any attempt to add a payment instrument of which you are not the named holder as a fraudulent act.

https://www.moneybookers.com/app/help.pl?s=terms

pfff...kan nergens iets vinden waar ik een mail naar ze kan sturen ofzo en een canceloptie zie ik ook nergens, heb namelijk twee bank accounts gekoppeld aan moneybookers waar ik wel is iets op moneybookers heb gestort(storten is niet erg toch? lukte in ieder geval wel gewoon). Eén onder de naam van mezelf en die andere onder een andere naam. Kwam erachter dat ik de verkeerde had gekozen om uit te cashen, vandaar dat ik hier vroeg of dat wel mogelijk was...nu staat er namelijk dat het naar mijn eigen naam wordt uit gecasht naar rekening van iemand onder andere naam. Neem aan dat ik straks gewoon het geld op mijn moneybookers terugkrijg zodat ik het naar mijn eigen ING account kan uitcashen??? Of wat gaan ze er anders mee doen?
    • iceteapeche
      iceteapeche
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door WorkHardPlayHarder
      Iceteapeche add mij even als vriend in community want volgens mij sprak jij me laatst aan in een nitro
      Je bedoelt op 888poker?? wat is je naam daar dan?
    • iceteapeche
      iceteapeche
      Bronze
      Heb nu een bericht gestuurd bij de support of ze hem willen cancellen...nu afwachten
    • iceteapeche
      iceteapeche
      Bronze
      lol, het is gewoon gelukt om het op de moneybookers met andere naam te krijgen...