PS down?

• 18 antwoorden
    • dutchy187
      dutchy187
      Bronze
      jep
    • hoeba
      hoeba
      Bronze
      mij lukt t ook niet. ik was al op t forum aan t kijken of er iemand meer problemen had . ja dus
    • ViperPP
      ViperPP
      Silver
      Scheduled server reboot om 13u. Zou max. 1u duren.
      Zie @PokerStars.
    • cowboykoen
      cowboykoen
      Bronze
      ja nazi's, weer 200 misgelopen (@ yoshi :coolface: )
    • m4cs3th
      m4cs3th
      Bronze
      Lol!!! Echt bij IEDERE serverreboot wordt er een topic over geopend! Dit keer duurde het langer dan normaal voordat iemand het deed maar het is toch weer gelukt hahaha!
    • dutchy187
      dutchy187
      Bronze
      NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEUUUJJJ :rage: i HAVE TO GRIND!$?!@$? fml
    • dutchy187
      dutchy187
      Bronze
      stars is down ppl gonna tilt yo

• ViperPP
      ViperPP
      Silver
      Oorspronkelijk gepost door m4cs3th
      Lol!!! Echt bij IEDERE serverreboot wordt er een topic over geopend! Dit keer duurde het langer dan normaal voordat iemand het deed maar het is toch weer gelukt hahaha!
      Mja hun communicatie hierrond zuigt natuurlijk ook wel stevig. Waarom de client niet gewoon een boodschap laten geven dat er een scheduled downtime bezig is ? En sowieso is Stars de enige room waarvan ik weet die af en toe een reboot doet en daardoor tot een uur compleet down is. En zelfs als je twitter volgt, weet je het pas 10 minuten op voorhand. Wellicht wordt het daar nog wel in de nieuwsbanners op de client getoond, maar wie kijkt daar nu naar he :p.

Niet echt iets dat je verwacht van een marktleider.
    • Markenator
      Markenator
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door ViperPP
      Oorspronkelijk gepost door m4cs3th
      Mja hun communicatie hierrond zuigt natuurlijk ook wel stevig. Waarom de client niet gewoon een boodschap laten geven dat er een scheduled downtime bezig is ? En sowieso is Stars de enige room waarvan ik weet die af en toe een reboot doet en daardoor tot een uur compleet down is. En zelfs als je twitter volgt, weet je het pas 10 minuten op voorhand. Wellicht wordt het daar nog wel in de nieuwsbanners op de client getoond, maar wie kijkt daar nu naar he :p.

Niet echt iets dat je verwacht van een marktleider.
      Bullshit. Vanaf vanmorgen stond het er al op.
    • WesleyTheMan
      WesleyTheMan
      Bronze
      Zoom poker? :D
    • dailytear
      dailytear
      Bronze
      ik probeer al de hele dag op full tilt in te loggen
    • dutchy187
      dutchy187
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door dailytear
      ? Dan is er wat mis met je internet.. zit hele tijd al te spelen op fulltilt bij mij werkt verbinding 100%
    • dailytear
      dailytear
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door dutchy187
      Oorspronkelijk gepost door dailytear
      ? Dan is er wat mis met je internet.. zit hele tijd al te spelen op fulltilt bij mij werkt verbinding 100%
      oh gelukkig, ik begon me al zorgen te maken
    • ViperPP
      ViperPP
      Silver
      Oorspronkelijk gepost door Markenator
      Waarop ?
    • dutchy187
      dutchy187
      Bronze
      Waarop ?
      twitter i think, maarja alsof ik elke dag op twitter ga kijken of er een update komt..ze zouden het gewoon moeten aangeven met een popupje als je inlogt imo
    • Markenator
      Markenator
      Bronze
      Waarop ?
      Op Stars zelf, ze geven altijd aan wanneer er een reboot is.
    • ViperPP
      ViperPP
      Silver
      @dutchy: Op twitter in elk geval niet. Daar is het 10 minuten op voorhand announced.

@Markenator: Op hun site ? Mja, je kan toch niet verwachten dat iedereen dagelijks hun site gaat checken ? Ik vermoed wellicht ook wel in hun client (heb het daar vroeger in elk geval nog in de newsticker gezien) maar ook daar moet je er wel op letten, want dat staat dan tussen allerlei promo reclame.

Zoals ik zei kan het toch niet zo moeilijk zijn om de client duidelijk te laten aangeven dat je niet kan inloggen omdat er een scheduled restart plaats vindt. Ik vraag me af hoeveel manuren support ze telkens verliezen door iedereen die op dat moment belt of mailt omdat ze denken dat er een probleem is.
    • Markenator
      Markenator
      Bronze
      Bij de software zelf, rechtsbovenin staat News en daar staat altijd een dag van te voren of een aantal uur wanneer die reboot is. En Stars doet het altijd, dus als die het niet doet ligt het of aan je internetverbinding of er is een reboot.