Overbets fishes

• RawhideTheKid
      RawhideTheKid
      Bronze
      Beste Collega pokerspelers,

Ik speel nu al bijna 2 maanden cashgames op NL2 FR. Nu kom ik hier en daar wel eens een grote overbets tegen van fishy spelers, echter heb ik nog niet de mogelijkheid gehad om te kunnen zien met welke handen ze deze maken. Mijn vraag is daarom ook met wat voor handen de echte fishy spelers deze overbets maken?

Om een voorbeeld te geven : Fish openraiset 4BB $0,08, ik call met 66, pot= $ 0,19, flop kom 2 3 9 rainbow en villian cbet $0,40. Aangezien ik nog niet weet met wat voor soort handen ze dit doen is dit voor mij gewoon een fold. Ik vroeg me gewoon af wat jullie ervaringen hiermee zijn.
  • 4 antwoorden
    • kalakaja
      kalakaja
      Bronze
      UTG: €116.38
      MP: €226.71
      CO: €64.50
      BTN: €94.71
      SB: €91.94
      Hero (BB): €200.32

SB posts SB €0.50, Hero posts BB €1.00

Pre Flop: (€1.50) Hero has Kc 2c

fold, MP calls €1.00, fold, fold, SB calls €0.50, Hero checks

Flop: (€3.00, 3 players) 7c 3c 8d
      SB checks, Hero bets €1.92, MP calls €1.92, fold

Turn: (€6.84, 2 players) Tc
      Hero checks, MP checks

River: (€6.84, 2 players) 7h
      Hero checks, MP bets €19.00, Hero calls €19.00

MP shows Ac 4c (Flush, Ace High) (Pre 67%, Flop 83%, Turn 100%)
      Hero mucks Kc 2c (Flush, King High) (Pre 33%, Flop 17%, Turn 0%)
    • Farmarchist
      Farmarchist
      Bronze