NL10 77 vs Fish

• LetsGambleBaby
      LetsGambleBaby
      Totaal
      villian: 47/12 AF: 1,69 WTSD: 40

Ik zit net aan een nieuwe tafel vandaar de weinige spelers.

pre standaard i guess

Op de flop bet ik groot tegen deze fish, als hij maar iets heeft called hij toch wel heb ik gezien. De turn is niet zo'n fijne kaart, maar ik bet nog eens voor value, niet te groot omdat hij ook goed een flush kan hebben en echt protecten helpt niet, omdat hij niet naar betsizes kijkt, dus daarom niet te groot, de river is uiteraard gunstig en ik weet dat als hij ook maar iets heeft hij mij afbetaald, dus ik shove hier allin.....ik vertel later wel met wat hij callde.

Poker Stars, $0.05/$0.10 No Limit Hold'em Cash, 3 Players

BTN: $11.27 (112.7 bb)
      SB: $8.05 (80.5 bb)
      Hero (BB): $30.24 (302.4 bb)

Preflop: Hero is BB with 7 7
      BTN calls $0.10, SB folds, Hero raises to $0.50, BTN calls $0.40

Flop: ($1.05) 9 7 J (2 players)
      Hero bets $1, BTN calls $1

Turn: ($3.05) 6 (2 players)
      Hero bets $1.60, BTN calls $1.60

River: ($6.25) 9 (2 players)
      Hero bets $27.14, BTN calls $8.17 and is all-in
  • 4 antwoorden
    • dopiejopie88
      dopiejopie88
      Bronze
      pf en flop standaard. turn bet ik wel groter (rond de 2$). ik denk dat je tegen een fish nog vaak genoeg voorligt, dus hier gewoon je handje protecten en value halen.

rivershove vind ik wel nice. als hij hier een 9x of een jx handje heeft geloof ik nooit dat hij gaat folden. heeft hij op de turn wel zijn flush gehit, gaat hij hier ook nooit folden. goede kans dat je dus een call krijgt en villian voor zijn stack speelt.
    • MoneyStef
      MoneyStef
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door dopiejopie88
      pf en flop standaard. turn bet ik wel groter (rond de 2$). ik denk dat je tegen een fish nog vaak genoeg voorligt, dus hier gewoon je handje protecten en value halen.

rivershove vind ik wel nice. als hij hier een 9x of een jx handje heeft geloof ik nooit dat hij gaat folden. heeft hij op de turn wel zijn flush gehit, gaat hij hier ook nooit folden. goede kans dat je dus een call krijgt en villian voor zijn stack speelt.
      +1
    • ninjaconsul
      ninjaconsul
      Bronze
      preflop en flop is prima. Op de turn moet je groter betten, juist OMDAT hij geen rekening houdt met betsizes en je moet protecten tegen elke offsuit club die hij in zijn range kan hebben. Zo heb je op de river ook geen overbet nodig wanneer je fh komt of er geen 4de club komt.
    • LetsGambleBaby
      LetsGambleBaby
      Totaal
      Ja natuurlijk, dacht even; dan is het geen protecten maar het gaat om de value die je er dan uithaald op de lange termijn tegen FD's. I get it.