Deze site gebruikt cookies voor het verbeteren van je zoekervaring. Doorgaan met het gebruiken van deze website betekent dat je deze cookies accepteert. Kijk voor meer details en voor het veranderen van je instellingen bij ons Cookiebeleid en Privacybeleid. Sluiten

help

• Astemblieft
      Astemblieft
      Bronze
      jow,

ik heb 50 $ startkapitaal opgespeeld op Betfair

nu speel ik gewoon terug op pokerstars

hoe kan ik strategy punten verdien? Had ik code moeten gebuiken? bij herladen?
      Maar heb code voor freerolls gebruiks van stars zelf (voor belgen)
      dus dat ging niet

wat moet ik nu doen om toch nog sp te kunnen verzamelen?
      een minimum bijstorten met een code ?

Alvast bedankt voor de hulp !
  • 4 antwoorden
    • RawhideTheKid
      RawhideTheKid
      Bronze
      Als je al eerder een account had op pokerstars en deze dus niet heb aangemaakt via de link hier op de site dan is je pokerstars account niet gelinked aan PS. Je kunt deze ook niet laten retracken dus je kunt via je stars account in dat geval geen strategypoints ontvangen.

Heb het zelf ook spijtig maar helaas, gelukkig zijn er genoeg rooms om een nieuwe account aan te maken welke wel getracked kan worden
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      Hey Astemblieft,

Rawhide heeft het antwoord al helemaal gegeven. Wanneer je account van PokerStars niet via ons aangemaakt is, is het niet meer mogelijk om deze alsnog te koppelen.

Je kunt echter bij bij een van onze andere room spelen en daar gewoon punten voor je status verzamelen. Een overzicht van de beschikbare rooms vind je hier:

Bij PKR kun je eventueel nog het kleine startkapitaal van $20 aanvragen via deze guide: Ontvang $20 gratis bij PKR
      Wanneer je graag freerolls speelt, kun je eventueel ook meespelen in onze dagelijkse en wekelijkse freerolls bij verschillende rooms: Onze dagelijkse en wekelijkse freerolls
    • Astemblieft
      Astemblieft
      Bronze
      ja

maar pokerstars heeft een licensie
      ik ben Belg !

spijtig...
      geen s-points for me
    • ViperPP
      ViperPP
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Astemblieft
      spijtig...
      geen s-points for me
      Je kan natuurlijk ook gewoon wachten tot je op andere partner-sites legaal kunt spelen. Ik ben ook niet getracked op PokerStars, en dat was voor mij de reden om destijds naar Poker770 over te schakelen.
      Poker770 is nu wel effen on-hold tot de licensie rond is, en ondertussen zijn ook bwin/Party bezig met een licensie-aanvraag, dus volgens mij is het binnen hier en een paar weken nog perfect mogelijk om legaal Strategy-points te verzamelen.