Deze site gebruikt cookies voor het verbeteren van je zoekervaring. Doorgaan met het gebruiken van deze website betekent dat je deze cookies accepteert. Kijk voor meer details en voor het veranderen van je instellingen bij ons Cookiebeleid en Privacybeleid. Sluiten

Coachingsactie weer terug?

• martijnde666
      martijnde666
      Silver
      Eind vorig jaar was er een actie voor Gold+ leden die een FR session review van Gamble konden winnen, komt dit nog terug?

Miss leuk voor de SH spelers om dit dan een keer SH te doen?
      Merk namelijk dat de video's metr session revieuws het beste aankomen bij mij, veel leaks zijn herkenbaar en direct aanpasbaar :)
  • 4 antwoorden
    • Xpload1989
      Xpload1989
      Bronze
      Of er weer zo'n actie komt weet ik niet. Wel zou je altijd kunnen proberen om één van de SH videoproducers aan te spreken om eens te vragen of ze een session review willen maken. Jij levert het beeldmateriaal en krijgt commentaar op je spel, zij geven commentaar en publiceren de video op PokerStrategy.com. Win/win situatie. :)
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      Hey Martijn,

Ik durf nu niet direct iets te beloven, maar ik zal volgende week kijken wat er mogelijk is in deze richting.

Het voordeel van session reviews is inderdaad dat veel spelers vergelijkbare fouten maken en je met een review juist daarop gewezen wordt, terwijl een coach deze fout misschien zelf niet maakt, waardoor een dergelijke situaties niet voorkomen :s_cool:
    • Gamblewhitme
      Gamblewhitme
      Black
      Ik wil wel helpen, spreek me maar aan op Skype Martijn ;)
    • martijnde666
      martijnde666
      Silver
      Oorspronkelijk gepost door Gamblewhitme
      Ik wil wel helpen, spreek me maar aan op Skype Martijn ;)
      Super, ik zal je skype zoeken en je toevoegen, tnx alvast!