JJ MP3 Nl20

• Mrstoney7
      Mrstoney7
      Bronze
      Hey, Ik was een avondje bij een vriend van me pokeren en hij was cashgame het grinden. Bij deze hand speelt die tegen een 18/12 speler met een 3bet van 5% en 86% cbet over 136 handen. Nu de redenatie :P

Voor de flop kun je gewoon bijna niet weg leggen. De mening van hem was dat hij op de flop een testbet wilden maken en hij werd gecalld. Op de turn wilde hij opgeven en werd er behind gecheckt en hit die een J. Op de river checkt die en bet villain 3$ in een pot van 10.20. Vriend van me denkt dat die beat is en fold. Hij zette hem op AK,KK of QQ.

Nu mijn mening : Als je deze hand zo speelt zei ik, dan vond ik dat je de river moest callen omdat je 1:4,5 goed zit. Ik zie villain dit ook nog wel zo spelen met een hand als a8 of a-10 op de flop. AK verwacht ik een grotere 3bet pre. Dus ik zou de river callen om handjes als 10-10, 2 pair nog eruit te halen.

Zelf zou ik de hand op de flop checken on tegen een AF van 3,5 en cbet van 86% 1x callen en als de turn C/F. Als die bijv. de flop potbet fold ik meteen, want ik ben al vaak beat.

Wat vinden jullie ervan?

$0.10/$0.20 No Limit Holdem
      OnGame
      6 Players
      Hand Conversion Powered by weaktight.com

Stacks:
      UTG mohatak ($18.44)
      UTG+1 ICantFoId32 ($31.98)
      CO texas dol ($16.05)
      BTN skattipatti ($15.47)
      SB llIlIl ($20)
      BB checkmaybe ($27.32)

Pre-Flop: ($0.30, 6 players)
      mohatak calls $0.20, ICantFoId32 raises to $1, 1 fold, skattipatti raises to $2, 2 folds, mohatak folds, ICantFoId32 calls $1

Flop: A :heart: 10 :heart: 8 :club: ($4.50, 2 players)
      ICantFoId32 bets $3, skattipatti calls $3

Turn: Q :spade: ($10.50, 2 players)
      ICantFoId32 checks, skattipatti checks

River: J :spade: ($10.50, 2 players)
      ICantFoId32 checks, [color=#cc0000][b]skattipatti bets $3, ICantFoId32 folds:
  • 4 antwoorden
    • BillClinton
      BillClinton
      Bronze
      preflop vind ik fine, maar zo een min 3bet ziet er gwn heel sterk uit. En hij 3bet je als je in mp zit.
      Maar als hij vaak op de bu gaat 3betten call ik hier ook wel. Ik call zen cbet op de flop om dan idd op te geven op de turn. Maar als je hier een 3bet called met jj moet je dat imo wat balacen door ak en aa en kk ook soms gwn te flatten daar.

ik hou opnieuw niet van een donkbet hier.

Dus c/c flop c/f turn imo. Afhankelijk hoe vaak hij 3bet op de bu durf ik de flop ook folden.
    • Mrstoney7
      Mrstoney7
      Bronze
      Ja dat dacht ik ook al, maar als je dan toch in die spot op de river terechtkomt zoals hem, wat doe je dan?
    • Pakichu777
      Pakichu777
      Bronze
      Call en maak en note, hij verwacht dat je een straat uitbet, dus mss gaat hij voor lichte value op de river met AQ. 1 in 4.5 keer zou je toch moeten goed zitten tegen een af van 3.5
    • BillClinton
      BillClinton
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Pakichu777
      Call en maak en note, hij verwacht dat je een straat uitbet, dus mss gaat hij voor lichte value op de river met AQ. 1 in 4.5 keer zou je toch moeten goed zitten tegen een af van 3.5
      Ja denk dat ik hier ook een crycall maak aangezien hij hier wel eens vr lichte value kan gaan idd. Maar er gaat ook veel kx in zen range zitten dus volgens mij zal het heel close zijn tussen call en fold. Maar hier callen kan wel bset omdat het je zoals hierboven gezegd een hoop nuttige info geeft over wat hij kan valuebetten.