TT mp2 tegen 3bet/squeeze SB

• Mrstoney7
      Mrstoney7
      Bronze
      Nog een handje:

Ik openraise TT mp2 en de BTN callt en ik word ge3bet naar iets van 4.2x. Stats van villain: 29/17 3bet=5%.
      Ik dacht dat hij hier wel de pot snel wilden oppakken en mijn tienen nog wel eens goed konden zijn in positie. Met handen zoals AJ+ of lagere pockets zal hij dit doen en ik dacht nog niet echt aan een monsterhand.

Ik call en de BTN krijgt goeie odds om te callen en callt ook. Op de flop bet hij 5$ in pot van 8$ en push ik all in, omdat ik ze beide weg wil hebben en er ook nog flush op het board ligt.

So here he comes:

$0.10/$0.20 No Limit Holdem
      OnGame
      6 Players
      Hand Conversion Powered by weaktight.com

Stacks:
      UTG ICantFoId32 ($19.57)
      UTG+1 Patrick3112 ($11.90)
      CO Drejen ($13.34)
      BTN Acebuster9 ($21.52)
      SB ThatsRCDLS ($20.10)
      BB il0g1c4l ($30.89)

Pre-Flop: ($0.30, 6 players)
      ICantFoId32 raises to $0.60, 2 folds, Acebuster9 calls $0.60, ThatsRCDLS raises to $2.60, 1 fold, ICantFoId32 calls $2, Acebuster9 calls $2

Flop: 9 :spade: 9 :diamond: 4 :spade: ($8, 3 players)
      ThatsRCDLS bets $5, ICantFoId32 goes all-in $16.97...
  • 2 antwoorden
    • karatsj
      karatsj
      Bronze
      3 bet % van 5 is niet zo hoog dus zou me hier wel in een fold kunnen vinden. Het probleem is dat bij een call hier de player behind you veel zal callen waardoor je al in een 3way pot komt wat niet de bedoeling is. Drm als je denkt dat hij hier veel zal squuezen en met je read wil gaan dan zou ik liever 4bet/broke gaan of toch maar folden.
      En postflop as played vind ik niet goed. Hiermee isoleer je je tegen enkel beter en je moet helemaal niet zo veel protecten hier. Je rekent hier op veel FE met je move en verandert het eigenlijk volledig in een bluf die vrees ik nog veel gecalld zal worden.

Daarenboven ga je vaak nog flops met overcards krijgen waar je veel al zal moeten opgeven op flop.
    • BillClinton
      BillClinton
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door karatsj
      3 bet % van 5 is niet zo hoog dus zou me hier wel in een fold kunnen vinden. Het probleem is dat bij een call hier de player behind you veel zal callen waardoor je al in een 3way pot komt wat niet de bedoeling is. Drm als je denkt dat hij hier veel zal squuezen en met je read wil gaan dan zou ik liever 4bet/broke gaan of toch maar folden.
      En postflop as played vind ik niet goed. Hiermee isoleer je je tegen enkel beter en je moet helemaal niet zo veel protecten hier. Je rekent hier op veel FE met je move en verandert het eigenlijk volledig in een bluf die vrees ik nog veel gecalld zal worden.

Daarenboven ga je vaak nog flops met overcards krijgen waar je veel al zal moeten opgeven op flop.
      Volledig mee akkoord eigenlijk:) .

Fold pre of 4bet broke. Ik zou hier soms zelfs gwn durven shoven als hij het vaak doet en een 4bet durft callen.