PartyPoker en WTP

• Robbie825
      Robbie825
      Bronze
      Hallo,

Ik heb een account op PartyPoker geopend via deze site. Alles is perfect verlopen, en nog steeds gaat alles prima. Nu heb ik een vraag. Kan ik ook een account openen op WTP (onderdeel van PartyPoker) terwijl ik al een account heb op PartyPoker, of is dat hetzelfde als het hebben van twee accounts op dezelfde site? Als ik dat wel mag doen, kan ik dan gewoon dezelfde gegevens aanhouden als op PartyPoker? Alvast bedankt, en succes iedereen aan de tafels! Groeten, Robbie825.
  • 6 antwoorden
    • JinEX
      JinEX
      Bronze
      ik denk dat je wel gewoon een WPT account kan aanmaken en spelen
      als je maar niet tegelijkertijd met je WPT en party speelt

zoiets als met op de Ipoker denk ik
      meerdere rooms opdezelfde netwerk
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      PartyPoker/WPT Poker bekijkt dit per geval, maar over het algemeen wordt het wel goedgekeurd om bij beide rooms een account te hebben. Gebruik bij je aanmelding bij WPT Poker dan wel een ander e-mailadres dan dat wat je bij PartyPoker gebruikte.

Je kunt dus bij beide rooms StrategyPoints verzamelen, of bijvoorbeeld bij WPT Poker spelen wanneer je graag op het PartyPoker-netwerk wilt spelen, maar je account bij PartyPoker niet gekoppeld is waardoor je daar tot nu niet kon spelen.
    • 13thDay
      13thDay
      Bronze
      Lanfear81

Merci voor uw post! :)

Ik had ook een vraag ivm met die soort probleem.

Ik heb nu een acc op Party, maar die is niet gekoppeld aan Pokerstrategy.
      Dus als ik nu een nieuwe acc bij WTP aanmaak en die aan PS koppel, is dat dus in orde ?
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      Oorspronkelijk gepost door 13thDay
      Ik heb nu een acc op Party, maar die is niet gekoppeld aan Pokerstrategy.
      Dus als ik nu een nieuwe acc bij WTP aanmaak en die aan PS koppel, is dat dus in orde ?
      Yep, als je de WPT account aanmaakt met onze bonuscode PSVIP500, dan is je account van WPT gewoon gekoppeld en kun je dus StrategyPoints verzamelen op het PartyPoker netwerk :s_cool:
    • 13thDay
      13thDay
      Bronze
      Lanfear81

Dank je wel!

En als het niet moeilijk voor u is, kijk eens naar dit probleem, misschien weet je er iets van : LINK
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      Oorspronkelijk gepost door 13thDay
      Lanfear81

Dank je wel!

En als het niet moeilijk voor u is, kijk eens naar dit probleem, misschien weet je er iets van : LINK
      Graag gedaan! Ik heb de vraag voor je beantwoord in de andere thread :)