Deze site gebruikt cookies voor het verbeteren van je zoekervaring. Doorgaan met het gebruiken van deze website betekent dat je deze cookies accepteert. Kijk voor meer details en voor het veranderen van je instellingen bij ons Cookiebeleid en Privacybeleid. Sluiten

Account has been blocked

• 13thDay
      13thDay
      Bronze
      Beste collega's :)

Ik ben onlangs geblokkeerd geworden op 888poker en de reden hiervoor was dat ik de belgische speler ben en de sapport heeft mij gevraagd om een paar papieren naar hen te sturen zodat ik er mijn geld uit kan halen.

En de vraag is nu (vooral aan belgische spelers) : als ik nu een nieuwe account bij bv. PokerHeaven aanmaak - zou er dan hetzelfde gebeuren? of doet niet elke room zulke dingen?
  • 1 antwoord
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      Heyhey,

Het klopt inderdaad dat 888poker momenteel geen nieuwe spelers uit België accepteert en spelers die na 1 december hun account aangemaakt hebben kunnen op dit moment ook niet spelen, vandaar het bericht dat je van de support ontvangen hebt. Zodra je je gegeven bevestig hebt kun je via de support gewoon het geld van je account halen.

Poker Heaven accepteert spelers uit België momenteel gewoon nog en heeft ons laten weten dat in principe ook te blijven doen. Dus je zou gewoon bij Poker Heaven kunnen spelen.

Uiteraard kan ik het niet 100% garanderen dat dit in de toekomst niet zal veranderen, maar we zijn constant met onze partners in contact om hier updates over te vragen. Mocht dit veranderen kunnen we dat hopelijk tijdig aankondigen.

Rene