Deze site gebruikt cookies voor het verbeteren van je zoekervaring. Doorgaan met het gebruiken van deze website betekent dat je deze cookies accepteert. Kijk voor meer details en voor het veranderen van je instellingen bij ons Cookiebeleid en Privacybeleid. Sluiten

AQo, raise op Q54 flop

• Xpload1989
      Xpload1989
      Bronze
      Ik raise AQo en krijg 1 caller. Villain is een 36/27/3.5 speler over de eerste 67 handen.

Ik c/bet vrij klein (droog board, had iets meer gekund wellicht) en word geraised. Wat voor handen zullen deze flop raisen? Ik had eigenlijk gedacht dat sets e.d. hier callen in positie, of is dat te ver gedacht voor NL10? Ik besluit te callen met TPTK. Ik call de turn ook nog, maar op de river bet hij nogmaals groot uit (effectief $6 in $8,45 vanwege mijn stack). Ik verwacht echter weinig 6x handen in zijn range.

Hoe speel ik deze hand het best?

Grabbed by Holdem Manager
      NL Holdem $0.10(BB) Replayer
      SB ($10)
      BB ($7.65)
      Hero ($10.15)
      CO ($13.07)
      BTN ($10)

Dealt to Hero A:heart: Q:diamond:

Hero raises to $0.40, CO calls $0.40, fold, fold, fold

FLOP ($0.95) 4:club: Q:heart: 5:spade:

Hero bets $0.50, CO raises to $1.45, Hero calls $0.95

TURN ($3.85) 4:club: Q:heart: 5:spade: 7:heart:

Hero checks, CO bets $2.30, Hero calls $2.30

RIVER ($8.45) 4:club: Q:heart: 5:spade: 7:heart: 3:diamond:

Hero checks, CO bets $8.92 (AI), Hero ???
  • 1 antwoord
    • Gerv
      Gerv
      Bronze
      Hey Xpload,

Als je denkt dat ie TP en/of draws kan raisen dan schuif ik de Flop meteen want ik denk dat downcallen alleen mogelijk is als ie de Flop bluffraised en vervolgens de Turn & River ook doorbarreled (wat meer op higher limits gebeurd maar hier denk ik niet)

As played runned de board wel heel erg belabberd en ik denk niet dat KQ de balls heeft om de River te valuebetten dus ik denk dat je de River wel kan check/folden

Mvg,
      Gerv