NL10 KQs

• TurboHenk
      TurboHenk
      Bronze
      PokerStars No-Limit Hold'em, $0.10 BB (8 handed) - PokerStars Converter Tool from FlopTurnRiver.com

Hero (UTG) ($10.89)
      UTG+1 ($7.89)
      MP1 ($4)
      MP2 ($10.47)
      CO ($4)
      Button ($4.23)
      SB ($7.61)
      BB ($3.85)

Preflop: Hero is UTG with K, Q
      Hero bets $0.40, 4 folds, Button calls $0.40, 2 folds

Flop: ($0.95) 5, Q, 6 (2 players)
      Hero bets $0.50, Button calls $0.50

Turn: ($1.95) Q (2 players)
      Hero bets $1.30, Button calls $1.30

River: ($4.55) 2 (2 players)
      Hero bets $2.20, Button calls $2.03 (All-In)

Total pot: $8.61 | Rake: $0.39

Open pre te loose? En post ga ik hier toch broke?

Villain 20/15/2.5 over 147 handen.

PS: Ik heb nog een vraag over stats, als ik nu in HEM deze hand terugkijk zie ik dus stats over 147 handen staan, maar tijdens het spelen zag ik van deze speler alleen stats van de handen die hij aan deze specifieke tafel gespeeld had. Hoort dit zo te zijn of klopt er iets niet?
  • 1 antwoord
    • ninjaconsul
      ninjaconsul
      Bronze
      KQs is hier op het randje. Het kan, maar een fold is beter wanneer je op een aggressieve tafel zit met veel driebets.

Op de flop moet je wel groter betten. Halfpot is te weinig en je geeft draws goede odds.
      Vanaf de turn wordt het wel lastig. Ik denk niet dat hij je nog met veel zwakkere handen gaat callen en na een turnbet ben je zelf committed. QJ is het enige dat nog callt en jou niet beat heeft. Maar door niet te betten geef je een zwakkere hand (pocket pairs) met een harten kans om je op de river te verslaan.

Tegen een aggressieve speler is een checkraise op de turn zeker een beter idee. Omdat als je zelf bet hij niet meer kan bluffen.

Tegen een fullstack heb je dit probleem niet. Daar bet je gewoon door op de turn voor protection, en kun je op de river nog check/folden.