Wat zou ik spelen?

• Swindlerster
      Swindlerster
      Basic
      Hallo,
      Ik ben nu al een maand gestopt met online poker, en ik benvan plan om mijn spel in de paasvakantie (nog drie weken dus) te hervatten op Pokerstars.
      Ik speelde vroeger vooral mtt's en als ik even niet cashte, won ik men buyins van deze mtt's terug door headsup te spelen.
      Voornamelijk 3.5$ hu 4players en 7$ hu 2 players.
      Ik heb in totaal nu zo'n 850-900$ winst. Dit voornamelijk door mtt's te cashen en ook wat winst met headsup. Ik ga niet heel men roll storten, ik denk aan een 300$ roll oid.
      Nu ben ik echter van plan het anders aan te pakken, hierbij vraag ik jullie hulp.
      Iemand suggesties wat ik het beste kan spelen?
      Ik ben helemaal geen cashgamer, ik hou van headsup omdat ik daar snel geld kan verdienen en mijn edge daar zeker groot genoeg voor is vind ik zelf.
      Na een tijdje echter, als ik te lang break-even blijf of maar een magere winst maak, kan ik het niet laten af en toe een mtt'tje mee te pikken. Is dit slecht of is dit de natuurlijke drang om veel geld te winnen achter je pc? :p

Grtz,
      Swindlerster
  • 6 antwoorden
    • oscaar10
      oscaar10
      Bronze
      zolang het niet je beroep is en je geen verlies maakt moet je vooral doen wat je graag doet imo en als dat HU is zou ik gewoon die 3.5$ 4 mans HU spelen oid, en als je dan een avond zijn hebt in MTT's, dan speel je toch gewoon MTT's, altijd maar hetzelfde spel spelen kan wel vervelen na een tijd.
    • jeroenth
      jeroenth
      Bronze
      Gewoon spelen wat je leuk vind en wat je goed kan.

Zelf speel ik ook graag MTT heb daar echter weinig tijd voor dus speel ik STT en als ik de tijd heb pak ik een MTT.
      Gebruik dezelfde bankroll en hou aan minimaal 50 buy inn voor STT en 100 voor MTT.

Dus ik zou gewoon lekker HU spelen en een MTT pakken als je daar zin in hebt en daarbij ff in de gaten houden dat je bankroll dat aankan.
    • Swindlerster
      Swindlerster
      Basic
      Ok, thanks voor de reeds gegeven antwoorden.
      Heb er al weer zin in lol ;)
    • Xpload1989
      Xpload1989
      Bronze
      Doe vooral wat je leuk vindt inderdaad. :) Als cashgames niets voor jou zijn, speel geen cashgames. Als HU jouw ding is, speel de HU SNG's. Uiteraard kun je dat prima afwisselen met het spelen van MTT's. Wellicht kun je er voor kiezen om eens wat multi-table SNG's te spelen, bijvoorbeeld 45-mans SNG's. Het idee van een MTT, maar dan korter. ;)
    • ViperPP
      ViperPP
      Silver
      +1 voor hierboven.
      Ik heb zelf een heel nauwkeurige BRM, en dat is mijn enige richtlijn inzake de buy-ins die ik speel. Maar voor de rest doe ik gewoon waar ik zin in heb. En dat kan zowat vanalles zijn, gaande van regular speed MTTs tot hyperturbo HU SNGs. Het is die variatie die voor mij in eerste instantie poker boeiend houdt. Ik zou het echt niet lang uithouden om maanden aan een stuk eenzelfde spel (bvb 9-max SNGs) te grinden.
    • Swindlerster
      Swindlerster
      Basic
      Ok, thx!
      Ik ga zoals ik eerder al zei dus binnen 3 weken men spel hervatten, en deze keer men winst er niet af halen.
      Ik ga gewoon een zo groot mogelijke roll opbouwen ipv als ik enkele honderden euro's winst heb, het eraf te halen.
      Dan ga ik nu gewoon een limiet hoger spelen en kijken wat dit geeft.
      Hoop dat het me lukt.

Grtz.