Deze site gebruikt cookies voor het verbeteren van je zoekervaring. Doorgaan met het gebruiken van deze website betekent dat je deze cookies accepteert. Kijk voor meer details en voor het veranderen van je instellingen bij ons Cookiebeleid en Privacybeleid. Sluiten

NL2 22 kan ik hier de A reppen?

• RawhideTheKid
      RawhideTheKid
      Bronze
      Op het moment dat villian hier checkt op de flop gaat er bij mij een klein belletje rinkelen, als hij hier een A zou hebben dan zou hij hier toch moeten hebben gebet? ik zet hem hier dus niet op een A. Mijn vraag is of ik hier wat kan proberen of dat ik gewoon c/f speel ivm de andere villian.

$0.01/$0.02 No-Limit Hold'em (7 handed)
      Known players:
      SB:
      $2.30
      BB:
      $1.20
      MP1:
      $2.00
      MP2:
      $1.68
      MP3:
      $2.00
      CO:
      $3.00
      BU (Hero):
      $2.28

Preflop: Hero is BU with 2, 2.
      MP1 folds, MP2 calls $0.02, MP3 folds, CO raises to $0.10, Hero calls $0.10, 2 folds, MP2 calls $0.08.
      Flop: ($0.33) 6, A, 5 (3 players)
      MP2 checks, CO checks, Hero checks.
      Turn: ($0.33) A (3 players)
      MP2 checks, CO bets $0.16, Hero folds, MP2 folds, CO gets uncalled bet back.
      Final Pot: $0.33.
  • 1 antwoord
    • ninjaconsul
      ninjaconsul
      Bronze
      Sowieso moet je niet proberen te bluffen in een multiway pot op NL2. Op de laagste microlimieten wordt er teveel gecalld met zwakke handen en teveel gebluft. Veel kans dat ze jouw flopbet met een pocketpair nog callen. Maak die fout niet en bet je valuehanden.