Deze site gebruikt cookies voor het verbeteren van je zoekervaring. Doorgaan met het gebruiken van deze website betekent dat je deze cookies accepteert. Kijk voor meer details en voor het veranderen van je instellingen bij ons Cookiebeleid en Privacybeleid. Sluiten

artikelen basic tot gold/platinum

• rogervieri
      rogervieri
      Bronze
      Ik had een suggestie (schiet erop, knal maar af):

stel: je hebt iemand die door z'n full-time baan in de ICT maar zeer sporadisch kan spelen, maar het wel leuk vind om beter te worden; deze persoon is bereid hiervoor een hogere status te kopen: http://nl.pokerstrategy.com/buy-points/
      stel dat deze persoon 'Gold' kiest en hij heeft de volgende vraag:

vraag: is het mogelijk ALLE Gold (of whatever status je koopt) artikelen (SSS, MSS, BSS, SnG, Tourneys) in KLEUR UITGEPRINT te kopen?? (eventueel ook inclusief de quizes!!!!!!!!!!!!!)

Ofc kan je met je nieuwe status alles zelf uitprinten en dan bundelen, but yes...i'm a lazy @$$ :D

if yes: hoeveel kost dat?!?! :s_biggrin: :f_biggrin:
  • 5 antwoorden
    • Copymeistrr
      Copymeistrr
      Bronze
      Dat zal denk ik niet via een reglementaire weg lukken. Iemand zou dit uiteraard voor je kunnen doen, maar dit zou dan volgens mij tegen de regel zijn om hoger materiaal zomaar door te geven..

Silver halen is al een eitje trouwens. Met de 10SP bonus, zit je zo aan 100SP.
      Gold kun je dan mss eenmalig kopen of wat meer grinden (wat hier niet lukt?)
    • rogervieri
      rogervieri
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Copymeistrr
      Dat zal denk ik niet via een reglementaire weg lukken. Iemand zou dit uiteraard voor je kunnen doen, maar dit zou dan volgens mij tegen de regel zijn om hoger materiaal zomaar door te geven..

Silver halen is al een eitje trouwens. Met de 10SP bonus, zit je zo aan 100SP.
      Gold kun je dan mss eenmalig kopen of wat meer grinden (wat hier niet lukt?)
      Hey Copy,
      wat je zegt is niet echt wat ik bedoel :P

ik bedoel: ik koop ZELF een hogere status (dus niemand anders nodig), echter ipv ik alle artikelen online lees, wil ik ze graag in kleur op papier lezen, maar ik heb zelf geen zin om >50 artikelen uit te printen...

vraag aan PS = print de strategy-artikelen uit en verkoop ze aan mij :rolleyes:
    • TimPS
      TimPS
      Bronze
      Hey rogervieri,

Bedankt voor jouw vraag en de getoonde interesse in ons product.

De Gold status kopen is, zoals je weet, inderdaad een geautomatiseerd proces en zou weinig problemen mogen opleveren.

Wat betreft het aanbieden van onze strategie-artikelen in boekvorm (of gewoon afgeprint), vrees ik dat de zaken wat moeilijker liggen. Enerzijds is dat een dienst die we momenteel niet aanbieden, anderzijds ben ik niet zeker of we dat ook willen.

Onze content is weliswaar gratis beschikbaar, maar enkel voor de leden met de bijhorende status. Als we onze artikelen op zulke schaal gaan verspreiden, wordt de controle daarop natuurlijk een heel stukje moeilijker. Boeken/afgedrukte artikelen uitlenen gaat namelijk een heel stukje sneller en vlotter dan jouw persoonlijke account delen met anderen.

Dit probleem in acht genomen, vind ik dit sowieso wel waardevolle feedback en zeker het overwegen waard. Ik ga hier daarom intern navragen of er mogelijkheden zijn in die richting. Het zou echter wel even kunnen duren vooraleer daaromtrent een beslissing genomen wordt.

In tussentijd kun je de artikelen misschien opslaan op USB-stick en laten afdrukken in een plaatselijk copycenter? Ik hou je sowieso op de hoogte mocht er hier omtrent nieuws zijn!

Groetjes,

Tim
    • rogervieri
      rogervieri
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door TimPS
      Hey rogervieri,

Bedankt voor jouw vraag en de getoonde interesse in ons product.

De Gold status kopen is, zoals je weet, inderdaad een geautomatiseerd proces en zou weinig problemen mogen opleveren.

Wat betreft het aanbieden van onze strategie-artikelen in boekvorm (of gewoon afgeprint), vrees ik dat de zaken wat moeilijker liggen. Enerzijds is dat een dienst die we momenteel niet aanbieden, anderzijds ben ik niet zeker of we dat ook willen.

Onze content is weliswaar gratis beschikbaar, maar enkel voor de leden met de bijhorende status. Als we onze artikelen op zulke schaal gaan verspreiden, wordt de controle daarop natuurlijk een heel stukje moeilijker. Boeken/afgedrukte artikelen uitlenen gaat namelijk een heel stukje sneller en vlotter dan jouw persoonlijke account delen met anderen.

Dit probleem in acht genomen, vind ik dit sowieso wel waardevolle feedback en zeker het overwegen waard. Ik ga hier daarom intern navragen of er mogelijkheden zijn in die richting. Het zou echter wel even kunnen duren vooraleer daaromtrent een beslissing genomen wordt.

In tussentijd kun je de artikelen misschien opslaan op USB-stick en laten afdrukken in een plaatselijk copycenter? Ik hou je sowieso op de hoogte mocht er hier omtrent nieuws zijn!

Groetjes,

Tim
      Ok, bedankt Tim!!
    • Zeezout
      Zeezout
      SuperModerator
      SuperModerator
      Je zou ze ook naar een image kunnen printen, zodat je ze op je PC kunt blijven lezen.