Deze site gebruikt cookies voor het verbeteren van je zoekervaring. Doorgaan met het gebruiken van deze website betekent dat je deze cookies accepteert. Kijk voor meer details en voor het veranderen van je instellingen bij ons Cookiebeleid en Privacybeleid. Sluiten

162$ Sunday 6-max AQs BvB

• Leondoro
      Leondoro
      Bronze
      Ik speel hier de Sunday 6-max waarvoor ik mij gekwalificeerd heb (niet mijn stakes normaliter).
      Post hem hier zodat matties van Skype kunnen meekijken.

Zit 4 handen aan tafel dus geen reads.
      Wel heb ik CO geopend in 2e handje waar zelfde villain mij 3bet waarop ik mijn crap fold.

Villain is een winning reg JWPRODIGY (80k+ profit en avg BI van 58$).
      Rest van de tafel voornamelijk goede regs + 1 vis.

Nu het volgende handje:

Poker Stars $150+$12 No Limit Hold'em Tournament - t300/t600 Blinds + t70 - 6 players
      DeucesCracked Poker Videos Hand History Converter

CO: t27251 M = 20.64
      BTN: t28872 M = 21.87
      Hero (SB): t37771 M = 28.61
      BB: t63381 M = 48.02
      UTG: t45580 M = 34.53
      MP: t26554 M = 20.12

Pre Flop: (t1320) Hero is SB with A:diamond: Q:diamond:
      4 folds, Hero raises to t1385, BB raises to t3011, Hero ???

235 spelers left en 156 spelers ITM en avg stack is op dat moment 30k.

Wat doen we?

* Flatten
      * 4betten (+ wat doen we op een 5bet)
  • 7 antwoorden
    • Gangstahhh
      Gangstahhh
      Bronze
      Easiest 4bet call ooit
    • Sokzel
      Sokzel
      Bronze
      Gangstahhh wat als villain min-5-bet?
    • Gangstahhh
      Gangstahhh
      Bronze
      Zou het ong 7777 maken, denk dat hij dan praktisch nooit click it back speelt, omdat hij dan 12,5k maakt en je geen FE hebt , dus zal hij het nooit doen, denk zelf sneller dat flats vervelend zijn, daarom kan je het miss nog 8111 maken, vind ik miss nog wel beter, kan hij helemaal nooit profitabel click it back/fold spelen.

Zit hier zelf ook mee te spelen, omdat veel mensen vaak sizes automatisch doen, maar sinds recente coaching en ik er zelf ook telkens meer over na, en kun je vaak vrij veel dingen doornemen voor je je size van een 3/4/5bet maakt. Ivm nieuwe acties en je ook geen goeie flat odds wil geven, zeker als je zoals de speler in kwestie ene fish image hebt, en je maakt het 6999 zal hij super veel flatten gewoon omdat hij zich superieur voelt en je dan postflop zal kwellen.
    • EliasVeritas
      EliasVeritas
      Bronze
      Hoi Daheyst

Heb je hand even in een ander forum gezet omdat hij hier thuishoort.
      Je kan matties altijd nog vertellen wat er gezegd is. ;)

Ik zou hier zeker niet 4betten. Villain is een winning reg en het lijkt me sterk dat hij meteen tegen een unknown als chipleader een bluff 5bet shove gaat maken.

Dat wil dus zeggen als je 4bet dat hij alle slechtere handen zal folden en waarschijnlijk alle beter shoven. Je verandert dan eigenlijk je hand in een bluff en das jammer met AQs.

Callen kan hier echter wel hoewel het natuurlijk altijd lellijk is om een grote pot te spelen OOP.Hier kan het echter wel omdat je diep genoeg zit en een redelijke sterke hand hebt. De flop bv. check/raisen of check/shoven vind ik een beter lijn als bluff dan 4bet bluff.

Nadat je besloten hebt om te 4betten kan je echt onmogeijk nog weg van deze hand, zelfs niet wanneer hij min5bet.
    • Gangstahhh
      Gangstahhh
      Bronze
      Echt Elias? Ben jij zo nitty? No offence hoor, het verbaasd me gewoon weer.

Speel je nog wel eens highstakes, want ik denk dat de 3/4bet ranges lichtelijk veranderd zijn :P
    • JanJB
      JanJB
      Bronze
      Ik speel geen MTT maar lees deze fora gewoon omdat het leerzaam is. Maar is het niet zo dat hij in deze spots? Hij heeft de chiplead en positie en het is blind vs blind dus Hero kan breed raisen dus hij ook light 3-betten. Plus als hij je nu in een paar handen twee keer succesvol 3-bet je hem uitnodigt dat te blijven doen.