Deze site gebruikt cookies voor het verbeteren van je zoekervaring. Doorgaan met het gebruiken van deze website betekent dat je deze cookies accepteert. Kijk voor meer details en voor het veranderen van je instellingen bij ons Cookiebeleid en Privacybeleid. Sluiten

4NL MSS ik QQ in CO maar raise EP

• PhantomR32
      PhantomR32
      Bronze
      Grabbed by Holdem Manager
      NL Holdem $0.04(BB) Replayer
      SB ($3.36)
      BB ($5.71)
      UTG ($2.78)
      UTG+1 ($6.17)
      UTG+2 ($4)
      MP1 ($1.07)
      MP2 ($7.51)
      Hero ($1.55)
      BTN ($2)

Dealt to Hero Q:club: Q:spade:

fold, UTG+1 raises to $0.14, fold, fold, fold, Hero raises to $0.40, fold, fold, fold, UTG+1 raises to $0.96, Hero calls $0.56

FLOP ($1.98) K:diamond: 6:heart: J:heart:

UTG+1 bets $0.99, Hero folds

UTG+1 wins $1.85

Ik moest er best lang over nadenken die donkbet en heb uiteindelijk gefold omdat ik villain nog niet echt slechte handen heb zien folden en de bijna min-4bet PF doet toch erg aan value denken...

Ik vind het as played best fubar van mezelf. Wie kan mij effe zijn/haar ongezouten mening geven over dit handje? :facepalm:
  • 2 antwoorden
    • Gerv
      Gerv
      Bronze
      Hey PhantomR32,

Denk dat we preflop het erin gaan krijgen omdat AK meestal ons niet uitbetaald op een low flop en we zelf het er niet in willen krijgen wanneer de board Kxx of Axx is

Heb je statistics van je tegenstander?
      Mvg,
      Gerv
    • PhantomR32
      PhantomR32
      Bronze
      Hey Gerv,

Nee niet bepaald, sample van 100 handjes op de UTG+1. Ik speelde op dat moment 6 tafels tegelijk en hij was op 3 of 4 vd 6 actief en hij had overal wel winst.

22/21 en tot nu toe heb ik 'm vanuit elke late position alles zien folden voor een resteal. Maar beter preflop schuiven dus... Ik zie de logica op zich wel (als SNG speler :rolleyes: )