NL25 KQs

• LetsGambleBaby
      LetsGambleBaby
      Totaal
      villian 23/16 hands 36 ( dus geen sample)

Kan ik hier wel squeezen, beter niet in deze positie he?

Dat ik zijn minraise call is omdat ik positie op hem heb en hij eerst de steal van de button called en vervolgens raised, vond dit niet heeeeel sterk lijken, vandaar de call, of is dit ook gewoon K**?

En deze turn vond ik wel nice om te shoven aangezien hij checkt ( kan ook met de nuts maar verwacht ik niet door eerst de flop te betten en vervolgens te checken, maargoed dit was mijn enige kans om de pot op te pakken, beter niet doen?

Poker Stars, $0.10/$0.25 No Limit Hold'em Cash, 8 Players

MP3: $28.41 (113.6 bb)
      CO: $8.61 (34.4 bb)
      BTN: $20.75 (83 bb)
      SB: $39.78 (159.1 bb)
      Hero (BB): $25 (100 bb)
      UTG+2: $11.66 (46.6 bb)
      MP1: $13.14 (52.6 bb)
      MP2: $10.46 (41.8 bb)

Preflop: Hero is BB with Q K
      5 folds, BTN raises to $0.75, SB calls $0.65, Hero raises to $2.50, BTN folds, SB raises to $5.50, Hero calls $3

Flop: ($11.75) 5 T 8 (2 players)
      SB bets $5.25, Hero calls $5.25

Turn: ($22.25) 4 (2 players)
      SB checks, Hero bets $14.25 and is all-in, SB folds
  • 4 antwoorden
    • Farmarchist
      Farmarchist
      Bronze
      IP is altijd beter ja maar dit is sowieso bijna altijd wel oke. Zou het wel wat groter maken.. 3$. Erg vreemde move vd sb vind ik. Zonder sample zou ik denk ik gewoon folden...

Verder kan je de flop wel floaten omdat hij zo zwak bet en er toch redelijk wat niet pairs in zijn range zitten.
    • Rogier
      Rogier
      Bronze
      ik vind zn move preflop zon bullshit dat ik hier zelf allin ga pre, we flippen alsnog tegen 99 TT JJ, en AT AJ zullen niet afcallen, maargoed, ik zal even kijken wat sjengfred hiervan zegt
    • sjengfred
      sjengfred
      Bronze
      Preflop shippen lijkt me hier het beste als je niet fold. Omdat zijn hand hier vrijwel altijd een medium strenght hand is ga je vaak een fold zien en bij een call heb je voldoende equity tegen zijn range.

Je preflop squeeze is overigens een goede spot, de button range is wijd en de sb zal ook vaak op moeten geven. Doen ze dat niet dan heb je nog een prima speelbare hand. Sizing mag wel iets groter.

As played zou ik deze flop wel folden omdat je alleen op een Q of K turn nog een bet kunt callen.
      Als hij deze turn checked dan verwacht ik dat hij vaak gaat check/folden (met de meeste value handen shipped hij omdat hij geen 4de wil zien) en zou ik dus ook shippen. Maar zoals gezegd zou je nooit zo in deze turnspot terecht moeten komen.
    • LetsGambleBaby
      LetsGambleBaby
      Totaal
      ja idd, deze flop is wel een fold......thanks!