Deze site gebruikt cookies voor het verbeteren van je zoekervaring. Doorgaan met het gebruiken van deze website betekent dat je deze cookies accepteert. Kijk voor meer details en voor het veranderen van je instellingen bij ons Cookiebeleid en Privacybeleid. Sluiten

KQ 2 overcards op deze flop maar toch minder aggressief moeten spelen?

• LeoFey1908
      LeoFey1908
      Bronze
      Hand converted with online PokerStrategy.com hand converter:

Hand afspelen

$0.05/$0.1 No-Limit Hold'em (8 handed)

Known players:
      MP1:
      $8.51
      MP2:
      $3.30
      MP3:
      $4.37
      CO:
      $5.61
      BU:
      $11.67
      SB:
      $10.11
      BB:
      $10.50
      UTG2 (Hero):
      $3.53

Preflop: Hero is UTG2 with K, Q.
      Hero raises to $0.30, 6 folds, BB calls $0.20.

Flop: ($0.65) 3, T, 6 (2 players)
      BB checks, Hero bets $0.40, BB calls $0.40.

Turn: ($1.45) 4 (2 players)
      BB checks, Hero bets $0.70, BB calls $0.70.

River: ($2.85) T (2 players)
      BB checks, Hero raises to $2.13(All-In), BB calls $2.13.

Final Pot: $7.11.
      Results follow:

BB shows two pairs, tens and fives(5 5).
      Hero shows a pair of tens(K Q).

BB wins with two pairs, tens and fives(5 5).
  • 4 antwoorden
    • MoneyStef
      MoneyStef
      Bronze
      Het kan wel vind ik, meestal folden ze toch pas op de 2e barrel en daarna is de river een goede scarecard om te bluffen.

Ik zou het wel meestal doen als ik stats heb, om zeker te zijn dat ik dit niet doe tegen een calling station (wat hier duidelijk het geval is).

Je kan dit trouwens beter op het SSS/MSS forum posten denk ik aangezien je maar 35 bb's diep zit.
    • EevQQ
      EevQQ
      Bronze
      Na villains call op deze droge flop zou ik zonder stats niet zomaar turn betten. Hij heeft vooral pocket pairs in zijn range en kan dus een set gehit hebben of jou down callen met een midpair. Ik denk dat hij met midpairs een halve pot bet op turn ook wel called.
      Als je deze bluf doorzet op de river moet je wel zeker weten dat villain je niet afcalled met een paartje 5en.
    • dopiejopie88
      dopiejopie88
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door EevQQ
      Na villains call op deze droge flop zou ik zonder stats niet zomaar turn betten. Hij heeft vooral pocket pairs in zijn range en kan dus een set gehit hebben of jou down callen met een midpair. Ik denk dat hij met midpairs een halve pot bet op turn ook wel called.
      Als je deze bluf doorzet op de river moet je wel zeker weten dat villain je niet afcalled met een paartje 5en.
      +1. pf moet het sowieso groter (4 bb). flopbet is fine, maar villian zal hier inderdaad vaak met een pp zitten en de 4 op de turn is dan niet echt gevaarlijk. hij kan hier al met een set zitten of met een handje als 77,88,99 oid. op zo'n kleine turnbet gaat hij die sowieso niet folden, dit komt veel te zwak over.
    • Gerv
      Gerv
      Bronze
      Hey LeoFey

Preflop zou ik groter raisen omdat onze UTG range supersterk is en we zo veel mogelijk value willen krijgen vanaf het moment dat we deze hand spelen

Op de Flop maak ik een cBet, wanneer ik gecalled wordt ge ik ervanuit dat mijn KQs equitywise ver achter zijn range ligt. Daarom is doorbetten op de Turn niet verstandig

Helaas word je afgecalled door 55 maar als je 55 tegen jou KQ equilabbed (Kan je downloaden at http://nl.pokerstrategy.com/software/10/)

dan zie je dat je ver behind bent

Mvg,
      Gerv