Deze site gebruikt cookies voor het verbeteren van je zoekervaring. Doorgaan met het gebruiken van deze website betekent dat je deze cookies accepteert. Kijk voor meer details en voor het veranderen van je instellingen bij ons Cookiebeleid en Privacybeleid. Sluiten

Sites met Rakeback niet populair?

• Urbanpoi
      Urbanpoi
      Bronze
      Sinds kort speel ik op Cakepoker. Ik ben naar een room met rakeback overgeschakeld omdat ik maar op de microlimieten speel en hier toch iets van men rake terugkrijg ipv sites met een VIP systeem.

Nu valt het me op dat op de rooms met rakeback veel minder trafiek is dan op de rooms met een VIP systeem.
      Hoe komt dit? Kunnen spelers die een heel hoog VIP status behalen meer rakeback krijgen dan de standaard 30% die deze sites aanbieden?
  • 7 antwoorden
    • Rogier
      Rogier
      Bronze
      dat sowieso (midstakes+), maar meeste software leent zich ook niet echt tot t masstablen
    • pcbeem
      pcbeem
      Moderator
      Moderator
      Laat ik de vraag eens omdraaien ;) , waarom hebben ze rakeback?

Nou dat is omdat ze vaak niet populair zijn en zo spelers proberen te lokken. Een site als Stars heeft zulke lokkertjes door hun naam niet nodig (en trouwens denk dat je met stellar en bonussen kopen niet eens veel slechter af bent.
    • timowest
      timowest
      Bronze
      was het bij cake niet zoo dat je van je 33% rakeback een deel cash en een deel in bonussen als cold cards en gold chips krijgt?
    • ViperPP
      ViperPP
      Bronze
      Ivm populair was Full Tilt dan toch wel de grote uitzondering. Had daar 27% zuivere cash rakeback, en je kan nu niet zeggen dat FTP niet populair was :p.
    • TimPS
      TimPS
      Bronze
      Hey Urbanpoi,

Als je jezelf via PokerStrategy.com bij volgende parnterrooms aanmeldt, krijg je ook flat rakeback:

En dus ook Cake Poker zoals je zelf aangaf.

Voornamelijk Ladbrokes en Unibet (beide rooms op het Microgaming netwerk) hebben heel wat traffic, dus misschien is dat voor jou het uittesten wel waard?

Let er bij het aanmaken van jouw account zeker op dat je de instructies uit de downloadhandleiding nauwkeurig opvolgt, zodat je meteen StrategyPoints kunt verdienen! :)

Of de rooms over het algemeen al dan niet populairder zijn, laat ik in het midden. Het klopt wel dat de grootste rooms (met het meeste traffic) opteren voor een VIP-systeem, maar in hoeverre dat de oorzaak van hun succes is, durf ik niet te zeggen.

Zodra je een bepaalde VIP-status hebt, klopt het ook dat de meeste VIP-systemen meer rakeback geven dan 30% flat. Voor microlimieten zou je met deze deals echter wel goed af moeten zijn.

Als je niet helemaal zeker bent waar te gaan spelen, kun je ons in dit topic ook altijd meer informatie geven over je spelpatroon en trachten we jou een zo goed mogelijke partnerroom aan te raden!

Groetjes,

Tim
    • xXShinryuuXx
      xXShinryuuXx
      Bronze
      Als je gaat rekenen heeft stars veel hogere rakeback zodra je genoeg raked voor SN. Hoe het nu zit weet ik niet met die naaierij van dealt method naar weighed contributed.

Full Tilt was de beste site voor de low/mid stakes qua rakeback. Voornamelijk omdat spelers op relatief lage limieten makkelijk Iron Man konden halen. Zelfs met weighed contributed was Full Tilt voor de meeste mid stakes spelers beter dan pokerstars.

En ja de traffic is kut op alle sites behalve stars nu. Onmogelijk om te grinden op zelfs iPoker en dat is toch nog best een groot netwerk, laat staan op andere sites.

Rakeback heeft helemaal niks met "lol we zijn niet populair en dus gaan we rakeback geven" te maken. Loyalty systemen zijn ook gewoon een vorm van rakeback alleen daar zit het voordeel voornamelijk bij de highstakes spelers of fulltime grinders. Aangezien er niet tegenop te concurreren is met PokerStars kiezen veel rooms om meer de micro en mid grinders aan te spreken met hun VIP systeem.
    • TimPS
      TimPS
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door xXShinryuuXx
      En ja de traffic is kut op alle sites behalve stars nu. Onmogelijk om te grinden op zelfs iPoker en dat is toch nog best een groot netwerk, laat staan op andere sites.

Ik weet niet waar of welke limieten je speelt, maar op WPT/PartyPoker is er altijd voldoende traffic hoor, hetzelfde geldt voor iPoker, Ongame (bwin, betfair & Europoker), 888poker en Microgaming (Unibet & Ladbrokes).

Misschien kun je hier meer informatie geven over wat je speelt en waar je vooral naar op zoek bent? Dan trachten we jou advies te geven met een partnerroom die goed bij jou past en voldoende traffic heeft.