Deze site gebruikt cookies voor het verbeteren van je zoekervaring. Doorgaan met het gebruiken van deze website betekent dat je deze cookies accepteert. Kijk voor meer details en voor het veranderen van je instellingen bij ons Cookiebeleid en Privacybeleid. Sluiten

JTo bvb

• pbijvoet
      pbijvoet
      Bronze
      Ik zet hem hier zelf op een draw, maar weet niet precies wat ik van die river moet maken.

Known players:
      Position:
      Stack
      Hero:
      $2,68
      BU:
      $3,1

0,05/0,1 Fixed-Limit Hold'em (6 handed)
      Hand recorder used for this poker hand: PokerStrategy.com Elephant 0.106 by www.pokerstrategy.com.

Preflop: Hero is CO with J:club: , T:heart:
      2 folds, Hero raises, BU calls, 2 folds.

Flop: (5,40 SB) T:spade: , 5:diamond: , 3:diamond: (2 players)
      Hero bets, BU calls.

Turn: (3,70 BB) 6:spade: (2 players)
      Hero bets, BU calls.

River: (5,70 BB) A:club: (2 players)
      Hero bets, BU raises, Hero calls.

Final Pot: 9,70 BB

Results follow (highlight to see):
      Hero shows (Jc Th)
      BU shows two pairs, azen and zessen (Ad 6c)

BU wins with two pairs, azen and zessen (Ad 6c)
  • 2 antwoorden
    • pcbeem
      pcbeem
      Moderator
      Moderator
      Beetje zelfde verhaal als de andere JT hand waarbij op river een A komt, maar hier neig ik nog sterker naar een fold. Maar omdat hij pre een raise callt is een A natuurlijk veel aannemelijker.

Normaal gesproken zet ik hem hier wel vaak op FD al dan niet samen met een A. Dat hij hier slechts een A6 laat zien na jouw moves zowel pre als op flop verbaast me beetje, lijkt me wel note waardig ;) .
    • DukeFreedom
      DukeFreedom
      Black
      Ik neig hier minder naar een fold, om meerdere redenen. In zekere zin vind ik deze speler er minder redelijk uit zien dan in de andere hand. Stats zeggen hier echter heel erg weinig, omdat je nog weinig handen van hem had en hij overduidelijk op een winning streak zat over die handen. Zijn 0 PFR en preflop coldcall geven echter wel een idee over hem.

Ik zou de river hier echter gewoon niet zelf betten, maar c/c spelen voor bluffinduce. Ik wil hier liever wel een SD zien, omdat ik hem niet helemaal vertrouw en ik wil geen b/f spelen omdat je eventueel het risico loopt dat hij een raise met een gemiste draw plaatst. Door c/c te spelen loop je ook kans dat je value vangt van handen die anders gewoon zouden folden doordat hij misschien met gemiste draws bluft.

Van de hand zou ik inderdaad meteen een note maken: cc BUvsCO A6o