Deze site gebruikt cookies voor het verbeteren van je zoekervaring. Doorgaan met het gebruiken van deze website betekent dat je deze cookies accepteert. Kijk voor meer details en voor het veranderen van je instellingen bij ons Cookiebeleid en Privacybeleid. Sluiten

4Nl Kk

• RocknRollAd
      RocknRollAd
      Silver
      iPoker - $0.04 NL - Holdem - 9 players
      Hand converted by PokerTracker 3

UTG+1: $2.41
      MP: $5.36
      MP+1: $3.00
      LP: $3.79
      Hero (CO): $7.66
      BTN: $4.21
      SB: $0.87
      BB: $1.12
      UTG: $5.10

SB posts SB $0.02, BB posts BB $0.04

Pre Flop: ($0.06) Hero has K:spade: K:heart:

fold, fold, fold, fold, LP raises to $0.12, Hero raises to $0.36, fold, fold, fold, LP calls $0.24

Flop: ($0.78, 2 players) 2:spade: Q:heart: 7:club:
      LP checks, Hero bets $0.37, LP calls $0.37

Turn: ($1.52, 2 players) J:club:
      LP bets $1.14, Hero calls $1.14

River: ($3.80, 2 players) 2:club:
      LP bets $1.90, [color=red]Hero???
  • 5 antwoorden
    • dopiejopie88
      dopiejopie88
      Bronze
      pf standaard. flop moet echt groter (ik bet hier rond de 50-55 cent), nu mis je value. villian zit hier vaak met een handje als AQ+ of met een PP. PP en AQ gaat hij nooit folden (of je nou 1/2 of 2/3 bet), AK gaat hij hier vaak folden, zelf een 1/2 potbet.

het is een 3bet pot spot, dus echt veel SC zie ik niet in zijn range. 2e klaveren op de turn is imo dus niet heel gevaarlijk. dat villan hier opeens gaat donken moet echter wel een belletje laten rinken. hij kan hier prima met een handje als JJ of QQ zitten (misschien zelfs wel qj), waarmee hij wil protecten.

als je hier de turn callt, zie ik op de river weinig veranderen, behalve dat je nu qj zou beaten omdat je een betere 2 pair hebt. stats zouden hier wel handig zijn. als villian een tag is, kan je hier de turn al folden. met de actie pf en op de flop gaat hij hier alleen de nuts uitbetten. als villian een fish is gooi ik het op de turn al in..
    • RocknRollAd
      RocknRollAd
      Silver
      Zijn lijn, call flop, bet turn beviel mij inderdaad niet echt! De river daarentegen lijkt me een goede kaart was ivm QJ idd, maar shove je de river dan, of call je? Of hangt dat weer er vanaf wat voor stats hij heeft.
    • dopiejopie88
      dopiejopie88
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door RocknRollAd
      Zijn lijn, call flop, bet turn beviel mij inderdaad niet echt! De river daarentegen lijkt me een goede kaart was ivm QJ idd, maar shove je de river dan, of call je? Of hangt dat weer er vanaf wat voor stats hij heeft.
      villan shoved hier toch zelf de river al? gezien zijn stacksize? je kan dus enkelt callen. als villian hier met een grotere stack zit ga ik hier de river sowieso ook niet raisen, omdat hij ook gewoon met handjes als 77, JJ of QQ kan zitten (check-call flop, donk turn, donk river komt op mijn erg sterk over).

maar nogmaals. als het een vis is, ga ik hier op de turn al allin, en speel ik niet call turn, call river omdat je hem zo alleen maar meer ouds geeft en hij daar een Qx hand toch niet gaat folden. tegen een taggy 14/9 speler loop je hier bij check-call flop, donk turn al vaak zat tegen JJ, QQ of QJ aan, dus fold ik op de turn al.
    • ninjaconsul
      ninjaconsul
      Bronze
      Heb je reads over villain? Dat kan wel nog een groot verschil uitmaken.

Net zoals in je AA hand vind ik dat je groter moet driebetten. 3BB van villain *3 + de BB en SB = 10,5BB. Deze keer heeft villain wel een kleinere stack, maar hij kan op het randje nog callen om een set te hitten.

Je flopbet is kleiner dan halfpot, ik zou toch iets meer betten. De flop is wel droog, maar je wil ook niet graag een A zien op de turn. 0,45$ à 0,50$. Na de donkbet van villain raise je meteen all-in. Soms lig je achter maar hij kan hier nog altijd AQ hebben. (hangt wel af van het type spelers, maar aangezien we geen reads hebben...)
    • RocknRollAd
      RocknRollAd
      Silver
      OK, ik zal mijn 3 bets potsized maken.
      En was een beetje jammer dat de gast dus wel degelijk QQ had.
      Ik had geen reads op de villain.

Ja, eigenlijk bet ik op de flop klein omdat het voor mij een super ongevaarlijke flop leek. 27Q rainbow. Ik wilde dat hij nog met lagere paartjes, AK e.d. zou meegaan. De grootte van mijn c-bet's zal ik dus ook aan gaan werken!