Deze site gebruikt cookies voor het verbeteren van je zoekervaring. Doorgaan met het gebruiken van deze website betekent dat je deze cookies accepteert. Kijk voor meer details en voor het veranderen van je instellingen bij ons Cookiebeleid en Privacybeleid. Sluiten

zwaar gestraft

• stefan195
      stefan195
      Bronze
      een half jaar geleden ben ik gebanned op pokerstars.
      ik heb met een kameraad een aantal keren samen sit'ngo's gespeeld.
      niet om samen te spelen,wel om wie is de beste.

dan word mijn accaunt bevrozen,moet ik mijn hand uitleggen(dacht AQ of zelfs AA ben niet meer zeker)word gewoon gebanned.
      moet je telkens met hoge kaarten spelen als je denkt dat je niet gaat winnen?

ik vond het toen niet erg omdat ik weinig zin meer had in online poker.
      nu begin ik mij te vervelen en naar het schijnt zijn er mooie tornooien die je kunt spelen op ps.

ik stuur een mail naar support en ze zeggen mij doodleuk met een standaard mail dat ik niet meer welkom ben op ps.

leuk is dat,ze hebben gelijk dat ze dat ze moeten optreden tegen valsspelers maar ze moeten niet overdrijven.

iemand enig idee hoe het zit met de live events bv. bsop in namen?
  • 20 antwoorden
    • Gangstahhh
      Gangstahhh
      Bronze
      Ik denk dat je bent gebanned voor je verschrikkelijke manier van schrijven en je slechte grammatica
    • stefan195
      stefan195
      Bronze
      Als je niets nuttig te vertellen hebt reageer dan ook niet.
    • yoshiwa
      yoshiwa
      Bronze
      Een ban is idd permanent , om redenen die je waarschijnlijk ook wel begrijpt :)
      Normaliter gaan ze maar over tot een ban als er verschillende aanwijzingen zijn voor collusion of dergerlijke zaken.
      De hand die je werd gevraagd om uitleg voor te geven is waarschijnlijk maar 1 in de vele afwegingen die ze maakten .
      Stars heeft vrij veel tools die ze gebruiken om te bekijken of spelers bv 'softplayen' tegen elkaar enzo :)

Zoals je zelf al vernam is het onmogelijk om nog terug te keren naar stars.
      Je kan wel kiezen om uit te wijken naar andere partner rooms , en dan kan je op de koop toe nog Strategy points verzamelen ook .
      Voor live events kan je normaal niet in de problemen komen omdat je live van stars gebanned bent, maar je moet je daar natuurlijk dan ook wel aan de regels houden he :f_cool:
    • ViperPP
      ViperPP
      Bronze
      Ik vind je verhaal in elk geval nogal vaag, dus ofwel kan je het niet goed uitleggen ofwel geef je het zulkdanige draai om het te doen lijken alsof je niets misdaan hebt. In het eerste geval zou ik toch nog eens mijn best doen bij PokerStars om hen er van te overtuigen dat je geen slechte bedoelingen had. Maar dan ga je inderdaad ook wel de nodige aandacht aan je taal moeten besteden zodat het niet lijkt alsof je maar wat uit je nek lult.

Los daarvan zijn er natuurlijk nog -tig andere pokersites waar je kan spelen, en je laten tracken via PokerStrategy.com. Overal zijn er wel mooie tornooien te vinden en vaak is het niveau lager dan op Stars.

Ivm BSOP zou het me zeer verbazen dat ze spelers die online geband zijn ook zouden weren voor live events.
    • Krulle37
      Krulle37
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Gangstahhh
      Ik denk dat je bent gebanned voor je verschrikkelijke manier van schrijven en je slechte grammatica
      I lolled

leuk is dat,ze hebben gelijk dat ze dat ze moeten optreden tegen valsspelers maar ze moeten niet overdrijven.

Of je nou een "klein beetje" vals speelt of erg georganiseerd meerdere uren per dag, maakt niets uit imo. Het verziekt het spel en dan geef ik er geen moer om als die spelers levenslang worden gebanned. Als je je gewoon aan de regels houdt word je niet gebanned, zo eenvoudig is het.
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      Laten we het vriendelijk houden en het bij het onderwerp laten.

De pokerrooms treden streng op tegen het samen spelen aan de tafels omdat andere spelers hier de dupe van worden. Zoals je het verhaal vertelt is het inderdaad niet helemaal duidelijk wat er nu precies gebeurd is, maar wanneer je kaarten als AA zomaar foldt, dan komt dit natuurlijk verdacht over :)

In dergelijke gevallen zal PokerStars de beslissing echter hoogstwaarschijnlijk niet herzien, ter bescherming van de andere spelers. Uiteraard kun je de situatie nog een keer proberen uit te leggen bij de support.

Verder sluit ik me bij ViperPP aan, dat er genoeg andere pokerrooms zijn waar je een nieuwe start kunt maken. Kijk daarvoor even in het overzicht van de pokerrooms.

Je kunt hier ook altijd even om advies vragen voor een keuze: Partnerrooms waar kan ik het beste terecht

Hoe dan ook raad ik je wel aan, ook bij een nieuwe room niet samen te spelen met bekenden :s_cool:
    • riverdr3amer
      riverdr3amer
      Basic
      open een account op naam van vrouwke onder een ander ip adres en met een aandere pc.

of ga spelen op partouche :P
    • Mrstoney7
      Mrstoney7
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door riverdr3amer
      open een account op naam van vrouwke onder een ander ip adres en met een aandere pc.

of ga spelen op partouche :P
      Ja, onder welk ip adres als je samen woont?
      Waarom een andere pc?
      En je vrouw woont zelfde adres?
    • Nuk3F4rt
      Nuk3F4rt
      Silver
      Oorspronkelijk gepost door stefan195
      dan word mijn accaunt bevrozen,moet ik mijn hand uitleggen(dacht AQ of zelfs AA ben niet meer zeker)word gewoon gebanned.
      En jij wil hier een nuttige reactie op? :coolface:
    • JanJB
      JanJB
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Nuk3F4rt
      En jij wil hier een nuttige reactie op? :coolface:
      :D

En voor wat ik lees een volkomen terechte ban.
    • RocknRollAd
      RocknRollAd
      Silver
      Oorspronkelijk gepost door Gangstahhh
      +1 ik tilt volledig van deze manier van uitleggen!
      En dat meen ik serieus. Praat je zoals je schrijft? Sorry, ik weet niet eens wat je bedoelt met WAT DAN OOK in je betoog...
      Sorry, een hele diepe zucht van Aad Cervelaat.
    • RocknRollAd
      RocknRollAd
      Silver
      Idem dito, fishstick. Hoe meer ik iets van je lees, hoe harder ik tilt!!!
    • Nuk3F4rt
      Nuk3F4rt
      Silver
      Hihi :s_love:
    • JanJB
      JanJB
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door RocknRollAd
      Idem dito, fishstick. Hoe meer ik iets van je lees, hoe harder ik tilt!!!
      :D
    • TheErwin
      TheErwin
      Bronze
      I lolled :D
    • Haassje
      Haassje
      Bronze
      Lex dura, sed lex.
    • stefan195
      stefan195
      Bronze
      het is ondertussen opgelost :D
      en inderdaad ik had het heel slecht uitgelegt in mijn eerste post maar ik ben dan ook geen schrijver.Maar ik word hier wel mooi uitgemaakt voor fish.

@RocknRollAd,sorry man ik ken je niet,ik weet enkel dat je een veel betere zinsbouw hebt dan ik.
      ik heb dyslexie en schaam mij daar zelfs voor,zelf zal ik nooit veel vragen stellen of antwoorden enkel mijn pokerspel verbeteren.

zelf zal ik nooit iemand beledigen voor vis die ik niet ken,gezien of waarmee ik gepokerd heb.

stefan
    • Gisa101287
      Gisa101287
      Bronze
      Iedereen heeft vrijheid van meningsuiting dat is gebeurd.

Als het goed is en je meent wat je zegt en dat je idd niet met de opzet hebt gespeeld om de boel te bedonderen, kun je de db uitlezen en ook al heb je naast elkaar op de bank tegen elkaar zitten spelen op één tafel en niet met de opzet dus een andere speler er mee te benadelen om hun geld te stelen kun je het alsnpg proberen maar moet je dus bij dubieze handen dus met duidelijk uitleg komen.

En heeft het er schijn naar dat je dat niet kunt op één of andere wijze moet je pokerstars hun gelijk geven en bij hun beslissing maar bij neer te leggen.

Overigens is online niet in live events, dus die kun je in alle rust gewoon blijven spelen van Pokerstars.
    • QuidProQuo
      QuidProQuo
      Bronze
      Als ik jou was zou ik dit soort problemen in het vervolg met PokerStars oplossen. Ben bang dat PokerStrategy hier vrij weinig invloed op uit kan oefenen.

Afgezien daarvan vind ik sommige reacties hier belachelijk. Allemaal een grote bakkes trekken, omdat iemand wat minder netjes schrijft. De schrijfstijl van Stefan mag dan niet zo geweldig zijn, het commentaar op zijn schrijfstijl is schrijnend te noemen.

Vroeger veel gepest waarschijnlijk. Nu lekker afreageren op anderen via the internets :facepalm:
    • 1
    • 2