Deze site gebruikt cookies voor het verbeteren van je zoekervaring. Doorgaan met het gebruiken van deze website betekent dat je deze cookies accepteert. Kijk voor meer details en voor het veranderen van je instellingen bij ons Cookiebeleid en Privacybeleid. Sluiten

KQo uit positie

• RocknRollAd
      RocknRollAd
      Silver
      Ok, nog een slecht gespeelde hand.
      Een nogal los openende villain, dat wel.
      Behalve preflop -want was eigenlijk een easy fold-, waar leg ik mijn hand neer en waarom? Ik check-call om al zijn bluffs of lagere pocket paartjes erin te houden.

Als ik nu over de hand nadenk, zou ik de flop min raisen, om te check folden op volgende straten. Want nu heb ik echt 0 informatie over zijn hand sterkte op de flop.

iPoker - £0.04 NL - Holdem - 9 players
      Hand converted by PokerTracker 3

Hero (SB): £9.52
      BB: £4.00
      UTG: £6.35
      UTG+1: £5.05
      MP: £3.67
      MP+1: £3.97
      LP: £4.43
      CO: £6.37
      BTN: £1.00

Hero posts SB £0.02, BB posts BB £0.04

Pre Flop: (£0.06) Hero has Q:spade: K:heart:

fold, fold, MP raises to £0.12, fold, fold, fold, fold, Hero calls £0.10, fold

Flop: (£0.28, 2 players) 2:diamond: 2:spade: Q:club:
      Hero checks, MP bets £0.21, Hero calls £0.21

Turn: (£0.70, 2 players) 6:spade:
      Hero checks, MP bets £0.52, Hero calls £0.52

River: (£1.74, 2 players) 5:heart:
      Hero checks, MP bets £1.30, Hero calls £1.30
  • 2 antwoorden
    • pokerboy198229
      pokerboy198229
      Bronze
      Hey RocknRollAd,

Zo slecht was het ook niet, vooral tegen los openende villain.
      Jouw primare beslissing is on turn. Op het moment dat jij turn callt, dan moet jij ook de river callen tenzij river geen blanco is.

Pre-flop.
      Nooit callen. Alleen raisen tegen los openende villain.

Maar stel dat jij callt dan:

Flop zou ik altijd callen want:
      Situatie A. Jij hebt de beste hand en jij wilt dat hij nog een keer bluft.
      Situatie B. Jij hebt geen beste hand en dan maak jij jezelf veel moeilijker. Jij kan dan niet gelijk folden als hij gaat re-raisen.

Turn. Hier zou ik altijd raisen om achter te komen of mijn paar of Q goed genoeg is. Als hij 4-bet of callt dan moet jij je hand nu of op de river kunnen wegleggen.

Succes verder!
    • yoshiwa
      yoshiwa
      Bronze
      Pre is de call niet goed , omdat hij te vroeg zit.
      Als hij vanaop die positie ook echt 30 % opent (wat ik betwijfel) dan kan het wel.
      Ik fold dan de river , omdat je hand dan superfaceup is en hij alsnog bet.
      Turn kan hij nog betten met mindere Q/lager PP maar die gaat ie op de river altijd backchecken