Deze site gebruikt cookies voor het verbeteren van je zoekervaring. Doorgaan met het gebruiken van deze website betekent dat je deze cookies accepteert. Kijk voor meer details en voor het veranderen van je instellingen bij ons Cookiebeleid en Privacybeleid. Sluiten

77 laagste set op de flop

• RocknRollAd
      RocknRollAd
      Silver
      Ik vond dit een vreemd gespeelde hand van villain.
      Met welke hand call, call, re-raist hij de river?
      Ik snap de logica van villain echt helemaal niet.
      Of hij heeft een straat geflopt, of hij speelt een overpair/twee paar wel heel erg slecht. Is mijn bottom setje hier nog vaak genoeg goed op de river?

iPoker - £0.04 NL - Holdem - 9 players
      Hand converted by PokerTracker 3

Hero (UTG+1): £10.16
      MP: £2.13
      MP+1: £5.00
      LP: £5.00
      CO: £11.24
      BTN: £4.98
      SB: £4.00
      BB: £7.38
      UTG: £5.84

SB posts SB £0.02, BB posts BB £0.04

Pre Flop: (£0.06) Hero has 7:spade: 7:heart:

fold, Hero raises to £0.12, fold, fold, fold, fold, BTN calls £0.12, fold, BB calls £0.08

Flop: (£0.38, 3 players) T:heart: 8:club: 7:diamond:
      BB checks, Hero bets £0.28, BTN calls £0.28, fold

Turn: (£0.94, 2 players) K:heart:
      Hero bets £0.70, BTN calls £0.70

River: (£2.34, 2 players) 5:club:
      Hero bets £1.75, BTN raises to £3.88, Hero ???
  • 5 antwoorden
    • petervisser123
      petervisser123
      Bronze
      Eigenlijk is deze river echt een complete blank. 55 zit hier nagenoeg nooit meer in zijn range omdat hij daar waarschijnlijk op de flop al mee zou folden en anders wel op de turn.

Of je hier de river kunt callen is echt geheel afhankelijk van jouw reads op deze speler.

Stel dat jij hem hier alleen de volgende handen ziet raisen: TT, 88, J9s, J9o, ben je dus altijd beat en heb je een duidelijke fold. Maar verwacht je dat villain een twopair hand als KT zo speelt heb je al een call.

Ik denk dat ik hier call omdat er maar 1 weakere combinatie in zijn range hoeft te zitten dan: TT, 88, J9s, J9o, om de call profitabel te maken.
    • dopiejopie88
      dopiejopie88
      Bronze
      pf mag je hier wel openen naar 4 bb, tenzij je alles 3,5 bb opent?
      flop moet groter, zeker omdat je multiway zit op een drawy board. je kan hier prima potten. turn moet ook weer groter, omdat er nu ook een fd mogelijk wordt. river hoef je niet meer protecten, dus in principe is iets meer dan 1/2 pot al goed. afhankelijk van je tegenstanders kan je hier meer betten (als het bv een fish is).

river heb je wel een call, omdat je maar iets meer dan 2$ moet callen op een pot van 8$. je krijgt dus pot odds van 4:1 en hoeft maar 1 op de 5x goed te zitten. uitgaande dat villian hier ook nog wel 2 pairs gaat raisen en niet alleen maar met handjes als TT, 88 of J9 dit doet, heb je een call..
    • ninjaconsul
      ninjaconsul
      Bronze
      Flop bet mag iets groter, 0,32£. Er zitten toch een aantal draws. Zoals peter en dopie aangeven kun je niet meer folden, de odds zijn veel te goed. nice hand!
    • RocknRollAd
      RocknRollAd
      Silver
      de villain slowplayde AA :D grappig toch :)
    • ninjaconsul
      ninjaconsul
      Bronze
      Dat is de reden om te callen. Je zult niet altijd winnen, maar er zijn genoeg slechte spelers die zoiets doen.