Deze site gebruikt cookies voor het verbeteren van je zoekervaring. Doorgaan met het gebruiken van deze website betekent dat je deze cookies accepteert. Kijk voor meer details en voor het veranderen van je instellingen bij ons Cookiebeleid en Privacybeleid. Sluiten

KQo in positie float

• RocknRollAd
      RocknRollAd
      Gold
      Villain c-bet 100% en daarom float ik met overkaarten.
      Als hij de turn checkt, denk ik dat hij op een halfpotbetje vaak genoeg zijn hand weglegd. Of is dat voornamelijk wishful thinking :)
      Wederom, de calls preflop zijn niet optimaal, dat snap ik.

iPoker - £0.04 NL - Holdem - 9 players
      Hand converted by PokerTracker 3

CO: £5.06
      BTN: £0.90
      SB: £5.00
      BB: £4.00
      UTG: £1.67
      UTG+1: £8.40
      Hero (MP): £5.06
      MP+1: £4.02
      LP: £2.87

SB posts SB £0.02, BB posts BB £0.04

Pre Flop: (£0.06) Hero has K:club: Q:spade:

UTG raises to £0.12, fold, Hero calls £0.12, fold, fold, fold, fold, fold, fold

Flop: (£0.30, 2 players) 3:heart: 8:spade: 9:diamond:
      UTG bets £0.16, Hero calls £0.16

Turn: (£0.62, 2 players) 8:diamond:
      UTG checks, Hero bets £0.31, fold
  • 2 antwoorden
    • EevQQ
      EevQQ
      Bronze
      Ik vind dit wel een goed board om te floaten. Villain zal (tenzij hij een hoog pocket pair heeft) meestal gemist hebben terwijl de flop jou range wel hit. Als jij een set had geflopt zou je flop waarschijnlijk ook check-call spelen en turn vervolgens betten. Dus ik vind het goed gespeeld.
    • yoshiwa
      yoshiwa
      Bronze
      Als je zelf al weet waar je fouten zitten pre, en je daardoor post in de problemen komt omdat je handrange te weak is , dan moet je wat aan je pre spel doen :)
      as played is dit idd goeie flop om te floaten.
      Enige probleem is dat jouw outs reverse implied odds kunnen hebbe als ie AQ/AK heeft :)