Q10s in positie

• RocknRollAd
      RocknRollAd
      Gold
      Moet ik die river nog callen?
      En is de check behind op de turn wel ok?

iPoker - £0.04 NL - Holdem - 8 players
      Hand converted by PokerTracker 3

SB: £5.00
      BB: £0.88
      UTG: £6.78
      UTG+1: £1.33
      MP: £4.00
      MP+1: £8.28
      CO: £4.29
      Hero (BTN): £8.21

SB posts SB £0.02, BB posts BB £0.04

Pre Flop: (£0.06) Hero has T:diamond: Q:diamond:

UTG calls £0.04, fold, MP raises to £0.16, fold, fold, Hero calls £0.16, fold, fold, UTG calls £0.12

Flop: (£0.54, 3 players) 7:spade: T:heart: 4:diamond:
      UTG checks, MP bets £0.32, Hero calls £0.32, fold

Turn: (£1.18, 2 players) 3:diamond:
      MP checks, Hero checks

River: (£1.18, 2 players) 9:spade:
      MP bets £1.12, Hero calls £1.12
  • 3 antwoorden
    • dopiejopie88
      dopiejopie88
      Bronze
      fold preflop. as played ga ik hier de river gezien zijn grootte betsizing niet callen, omdat hij hier ook prima met een overpair kan zitten of een handje als AT. sets zijn ook niet uit te sluiten, dus je beat zo weinig..
    • RocknRollAd
      RocknRollAd
      Gold
      Oorspronkelijk gepost door dopiejopie88
      fold preflop. as played ga ik hier de river gezien zijn grootte betsizing niet callen, omdat hij hier ook prima met een overpair kan zitten of een handje als AT. sets zijn ook niet uit te sluiten, dus je beat zo weinig..
      Wel te bedenken dat hij een vis is en dat ik in positie met Q10s best met hem wil spelen. Of moet ik dat callen in positie sowieso proberen uit mijn spel te halen? Ik doe dat namelijk best graag en vaak. hij hit trouwens een mirakelsetje op de river
    • ninjaconsul
      ninjaconsul
      Bronze
      Normaal gezien zou ik dit wel folden preflop. Maar als MP loose isoleert en je weet zeker dat de utg limper meecallt en dat de blinds niet veel squeezen (!dat zijn een hoop voorwaarden), dan kan het wel, omdat je in positie komt in een drieway pot.

Op de turn kun je beter zelf betten. Je bouwt de pot nog op voor als je je flush hit. Overcards gaan folden en geven zo hun equity op. En je krijgt vaak een free showdown of een gemakkelijke fold als villain plots op de river zou donken.