AKs flushdraw op de flop

• RocknRollAd
      RocknRollAd
      Gold
      Heb het gevoel dat ik deze hand echt helemaal verkeerd speel.
      Wat doe ik met deze hand preflop op flop, turn (en evt. river...)

iPoker - £0.04 NL - Holdem - 8 players
      Hand converted by PokerTracker 3

SB: £1.00
      BB: £0.96
      UTG: £7.82
      UTG+1: £0.88
      MP: £4.84
      MP+1: £7.84
      CO: £4.37
      Hero (BTN): £6.57

SB posts SB £0.02, BB posts BB £0.04

Pre Flop: (£0.06) Hero has K:club: A:club:

fold, fold, fold, MP+1 raises to £0.14, fold, Hero calls £0.14, fold, fold

Flop: (£0.34, 2 players) 6:club: 8:club: J:heart:
      MP+1 bets £0.25, Hero raises to £0.50, MP+1 calls £0.25

Turn: (£1.34, 2 players) T:spade:
      MP+1 bets £1.00, Hero calls £1.00

River: (£3.34, 2 players) 5:diamond:
      MP+1 checks, Hero checks
  • 3 antwoorden
    • dopiejopie88
      dopiejopie88
      Bronze
      pf 3betten. je hebt dan het initiatief en villan zal veelal folden pf, of callen en de flop naar je toe checken.. hij kan hier natuurlijk ook 4betten en afhankelijk van zijn stats kan je dan 5bet-broke (tegen een vis), of gewoon folden op zijn 4bet (tegen een nitty tag))

flop vervolgens uitbetten met nutflushdraw en 2 overs. denk dat als je hier op de turn een van je overs hit, je ook vaak nog wel goed zit.

als je de flop bet, zal villian de turn vaak behind checken. je kan vervolgens kiezen voor een check behind (als je mist), maar als je hit kan je natuurlijk wel nog een keer barrelen.

voor de river geldt hetzelfde verhaal. heb je de turn behind gechecked en hit je op de river, dan gewoon rond de 1/2 pot uitbetten. mis je, kan je gewoon rustig behind checken of tegen een bet van villian folden.
    • RocknRollAd
      RocknRollAd
      Gold
      Ik wissel mijn AKs handen tussen 3betten (vs. een vis open) en callen (vs. nit), omdat ik op een 4bet tegen een nit niet goed weet wat doen. Maar als ik een standaard fold incalculeer, dan moet ik dat wel kunnen inpassen in mijn spel :)
      Want een 4bet callen dat lijkt me onmogelijk met AKs.
    • ninjaconsul
      ninjaconsul
      Bronze
      Tegen een unknown kun je AKs altijd driebetten voor value. De minraise op de flop vind ik echt niet goed, iedereen die maar iets heeft zal callen, en op de de turn worden je odds slechter. Raise op de flop naar minstens 1$. Je hebt nfd en waarschijnlijk nog twee live overcards.