Deze site gebruikt cookies voor het verbeteren van je zoekervaring. Doorgaan met het gebruiken van deze website betekent dat je deze cookies accepteert. Kijk voor meer details en voor het veranderen van je instellingen bij ons Cookiebeleid en Privacybeleid. Sluiten

Nl50 At

• martojo124
      martojo124
      Bronze
      deze hand he... weet nou niet of NH OF call station.

Maar wat heppie daar dan : S

New player niet echt reads

wilde echt folden, maar hoe langer ik nadacht deste minder had ie

$0.25/$0.50 No Limit Holdem
      888
      8 Players
      Hand Conversion Powered by weaktight.com

Stacks:
      UTG ($50.35)
      UTG+1 ($53.75)
      MP1 ($30.34)
      Hero (MP2) ($59.14)
      CO ($38.67)
      BTN ($50)
      SB ($41.68)
      BB ($52.37)

Pre-Flop: ($0.75, 8 players) Hero is MP2 A:diamond: 10:club:
      UTG calls $0.50, 2 folds, Hero raises to $2.25, 2 folds, SB calls $2, 1 fold, UTG calls $1.75

Flop: 10:heart: 2:heart: 5:diamond: ($7.25, 3 players)
      SB checks, UTG checks, Hero bets $4.93, SB folds, UTG raises to $9.86, Hero calls $4.93

Turn: 2:spade: ($26.97, 2 players)
      UTG goes all-in $38.24, Hero calls $38.24

River: 8:diamond: ($103.45, 2 players, 1 all-in)

Final Pot: $103.45
      UTG shows
      A:heart: 8:heart:
      Hero shows
      A:diamond: 10:club:

Hero wins $99.45 (net +$49.10)

SB lost $2.25
      UTG lost $50.35
  • 6 antwoorden
    • Farmarchist
      Farmarchist
      Bronze
      imo heeft hij hier of een set of iets als nutfd, pair + fd. Zijn minraise op de flop lijkt eerder op set maar die turnshove lijkt eerder fd lol. Vind het erg moeilijk. Denk dat ik gewoon zou folden omdat de odds niet zo goed zijn en fd toch nog redelijk wat equity heeft...
    • Rogier
      Rogier
      Bronze
      ja, lastig deze spot. als je flop callt, denk je dat ie hier meer dan 22 55 en overpairs kan hebben, wat wss wel terecht is (overpairs zo spelen zie je gewoon nooit, die gaan meestal niet limpen pre, en als ze dat wel doen limp/3bet pre :P )

op deze turn kan je 22 bijna uitsluiten, en om mensen dan voor 1 hand credit te geven kan ik ook niet dus dan call ik :P

maargoed, zal sjeng hier ook wel laten kijken, gezien t gaat over je flopbeslissing en niet over turn
    • Farmarchist
      Farmarchist
      Bronze
      Die 2 op turn spreekt idd wel voor een call ja.. Als turn een 3 was en hij pusht is het eerder een fold denk k
    • sjengfred
      sjengfred
      Bronze
      Zonder echte reads is dit lastig. Villian lijkt me in ieder geval een vis gezien zijn limp preflop. Nu zijn er vissen die elke draw of toppair als de nuts spelen, tegen deze vissen wil je het er natuurlijk wel inkrijgen. Ook zijn er vissen die QQ+ zo kunnen spelen.

Als je voor een unknown een gemiddelde range pakt, wat enkele flushdraws, toppair handen, sets en overpairs bevat dan kun je deze minraise op de flop callen en is dit inderdaad één van de beste turns voor je. Hier ga ik dan ook niet meer folden.

Als je wil weten welke turns safe voor je zijn dan kun je een range samenstellen in Equilab en de scenario analyser gebruiken.
    • LookAwayNow
      LookAwayNow
      Bronze
      Erg interessant deze hand en de denkwijzes die hier worden gegeven.
      Heb er zelf ook een tijd over nagedacht en mezelf in een call gepraat.

Q: Welke range speelt hier limp/call, wanneer de speler een hele mooie mogelijkheid heeft om limp/3bet te spelen, vooral vanwege de call van SB?

A: JJ+ zouden pre-flop sowieso 3betten. Dus welke range dan wel?:

22 t/m TT, Ax, Kx, Qx, Jx, Tx.

Oke nu we de range hebben gaan we naar de flop.
      UTG checks, je c-bet, iets aan de lage kant trouwens.. had wel $6 mogen zijn, en UTG min-raised. Ooh fuck, alarmbelletjes: Set?

Je besluit te callen, de turn paired het board en UTG moved direct all-in, overpot.

Q: Welke range heeft hier zoveel protectie nodig om deze move te maken?

A: Zeer zeker geen sets. 22, 55, TT zouden juist value willen van river-flushes. Deze handen zouden een betje van $8 zetten om jou giga-odds te geven voor je eventuele flush, er vanuit gaande dat een fullhouse hier de nuts is. En zeer zeker niet jouw weg proberen te jagen met een all-in overpot bet. Dus welke range dan wel?:

Axhh, Kxhh, Qxhh, Jxhh, ATo, KTo, (maybe QT, JT...)

Ik maak de call en val van me stoel als hij een full-house heeft.
    • LetsGambleBaby
      LetsGambleBaby
      Totaal
      Ik zie villian hier vaak lage pocket pairs hebben, suited azen met lage kicker en misschien Tx handen, ligt een beetje aan hoe grote fish het is.
      Een fullhouse zie ik hier eigenlijk nooit zo allin gaan, deze word vaker geslowplayed of gecheckt raised. (op de turn)

Alles bij elkaar genomen zou ik hier ook de call maken, maar dan nog, nette call, genoeg spelers die hem hier wegleggen omdat ze te bang zijn :)