Deze site gebruikt cookies voor het verbeteren van je zoekervaring. Doorgaan met het gebruiken van deze website betekent dat je deze cookies accepteert. Kijk voor meer details en voor het veranderen van je instellingen bij ons Cookiebeleid en Privacybeleid. Sluiten

NL5 AQs

• EevQQ
      EevQQ
      Bronze
      Ik wilde uiteraard broke in deze hand en check-call flop daarom. Ik dacht dat een check niet heel verdacht zou zijn op dit board omdat het villains range hit en er 3 :spade: liggen. Turn had ik groter moeten raisen denk ik.. Ik dacht dat 1,50 wel genoeg zou zijn omdat ik dan een 3/4e potbet op river kon maken met resterende stack. Hij krijgt nu alleen wel aardige odds om een boat te maken op de river.

Had nog geen stats.

$0.02/$0.05 No-Limit Hold'em (9 handed)

Known players:
      MP3 (Hero):
      $6.12
      CO:
      $6.81
      BU:
      $5.00
      SB:
      $1.99
      BB:
      $4.57
      UTG1:
      $5.00
      UTG2:
      $6.86
      MP1:
      $2.09
      MP2:
      $2.05

Preflop: Hero is MP3 with A, Q.
      4 folds, Hero raises to $0.20, CO folds, BU calls $0.20, 2 folds, BB folds.

Flop: ($0.47) 6, 5, 3 (2 players)
      Hero checks, BU bets $0.30, Hero calls $0.30.

Turn: ($1.07) 9 (2 players)
      Hero checks, BU bets $0.65, Hero raises to $1.50, BU calls $0.85.

River: ($4.07) 3 (2 players)
      Hero bets $3.00, BU calls $3.00(All-In).

Final Pot: $10.07.
  • 1 antwoord
    • ninjaconsul
      ninjaconsul
      Bronze
      Ik vind een check op de flop niet zo'n goed idee. Villain kan behind checken. Op de turn kan een vierde spade komen die alle actie doodt. Dit is een goede flop om zelf te betten, omdat villain je dan nog absoluut niet op flush zet. Naargelang villain kun je op de turn wel een checkraise doen. Tegen een passieve speler bet je liever zelf.

Op de turn geef je hem wel goede odds, hij moet maar 0,85$ in een pot van 3,20$ dat is genoeg om te drawen naar een fh met een set. Raise naar 2,2$ op de turn en dan kun je zonder probleem broke op elke river.