Deze site gebruikt cookies voor het verbeteren van je zoekervaring. Doorgaan met het gebruiken van deze website betekent dat je deze cookies accepteert. Kijk voor meer details en voor het veranderen van je instellingen bij ons Cookiebeleid en Privacybeleid. Sluiten

NL2 SH AKs /17.03

• michel2311
      michel2311
      Bronze
      Achteraf misschien niet moeten betten op de flop want board is te nat. Turn juist weer groter betten want er zijn vele draws mogelijk hier maar eigenlijk durfde ik het hier niet omdat ik bang was dat ik al geraised zou worden hier. QJ maakt al een straight en die kan in een callingrange zitten van villain, J8 vind ik minder waarschijnlijk. River is gewoon horror........alles wat een J of :diamond: is beat me hier dus very easy fold.

PokerStars - $0.02 NL (6 max) - Holdem - 5 players

CO: $4.31
      BTN: $1.37
      SB: $1.18
      BB: $2.00
      Hero (UTG): $2.42

SB posts SB $0.01, BB posts BB $0.02

Pre Flop: (pot: $0.03) Hero has K:club: A:club:

Hero raises to $0.08, fold, fold, SB calls $0.07, fold

Flop: ($0.18, 2 players) T:heart: 9:diamond: 8:diamond:
      SB checks, Hero bets $0.12, SB calls $0.12

Turn: ($0.42, 2 players) A:diamond:
      SB checks, Hero bets $0.24, SB calls $0.24

River: ($0.90, 2 players) Q:diamond:
      SB bets $0.74 and is all-in, fold
  • 2 antwoorden
    • Gerv
      Gerv
      Bronze
      Hey michel2311,

Denk dat wanneer Villain c/c, hij nauwelijks een set of nutstraight heeft dus zijn range is capped min of meer. De Turn complete de main flushdraws dus denk dat ik de Turn gewoon opgeef desonkdanks dat je TP hebt

De river as played is gewoon een fold ofcourse :)

Mvg,
      Gerv
    • K2AA72
      K2AA72
      Gold
      ik denk dat ik flop niet c-bet, alles wat ook maar enigszins met het board connect gaat hier callen. Op de turn kun je dan bij deze kaart een delayed c-bet doen, en de river is een makkelijke fold.